Yang DiSaYAngi

Isnin, 23 Disember 2013

Selamat Pengantin Baru Zetty


Ahad semalam aku ada attend majlis nikah anak sedara aku..dah lama dorang bertunang...dah 2 tahun..alhamdulillah semalam selamat di ijab dan kabulkan..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar...amiinnnnn...

ni anak sedara aku lain mak...kire mama pengantin ni kakak aku mak...tp lain mak...paham tak..paham je la...

aku penah la duduk ngan akak aku ni...mmg seronok ngan dorang ni..jenis suke hangout sesama..alhamdulillah anak sedara aku ni zetty pon baik ngan aku..dorang panggil aku cik ya..singkatan dari nama aku suraya...kiikikkiik..yang untung akak aku si NIGINA tu la...di panggil cik adik..sebab dier kan ada kembaq...dier adik..paggil la adik..sampai anak sedara pon semua panggil cik adik...untung la...


 selamat nikah dengan dua kali lafaz..alhamdulillah..geng ngan en asbeen ni..kikikiki...

nampak izz dengan skin colour dier...
sebab dier hangat,...untung la....


tak banyak gamba ngan pengantin pon ..al maklum la paham pengantin BZ kan..aku pon penah jadi pengantin kan....


kepada zetty...selamat melayari bahtera kehidupan yang baru...hadapi dengan tenang yee...cik ya datang wedding tu nanti , tapi datang ngan cik adik je...sebab cik akob BZ dengan OT keje...ok....

3 ulasan:

msredcheesecake berkata...

selamat pengantin baru pada pn zetty...

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

Nad MamaZN berkata...

Selamat pengantin baru! :)
Tu gaya syawal cam nak berlari jek takmo bergambar hihihi
Terpaksa ibu n abah pegang :)