Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 Disember 2013

Selepas 3 Hari


Salam jmat kengkawan...

korang egat tak akan entry setelah 3 tahun aku berblogging tu

pagi ni aku tgk...


tara...udah naik 2 sen..alhamdulillah...hehehehhehehe....sebelom tu aku dah cash out....
tak sangka selepas 3 hari naik 2 sen..pada aku 2 sen tu dah bersyukur sangat..ada jugak kan...walaupun sen kan....


alhamdulillah....TQ pada kengkawan yang sudi datang membaca cerita sengal aku ni...TQ jugak pada kengkawan yang sudi la berkawan dengan aku...


suke tak kawan dengan aku yang selengge senget sengal ni...


aku suke kawan ngan korang..alhamdulillah macam2 info selama aku hidup dalam dunia blogging ni..dari tak tahu banyak benda yang aku tahu...alhamdulillah...

12 ulasan:

Sya Nadia berkata...

Dah lama akk berblogging ye..sy baru je nak mula..harap dapat belajar dari org yg dah berpengalaman.. :)

Zee Suhaini berkata...

sengal2 pon suka masuk sini..kadang entri sue boleh buat zee gelak..

Nurzakiah Hanum berkata...

hai sis

Rizziela berkata...

dah 5 tahun berblogging... baru bulan 10 hari tu dpt cash out.. hihi ..memang ketinggalan betul kan? Harap2 lepas ni adalah rezeki utk anak2 lgi

Nad MamaZN berkata...

Mesti la suka
Sbb sue best!

mama tisya berkata...

sue..lenkali kalo nk cash out ..tgu akhir bln cz kalo cash out awal bln..cek akan diproses akhir bln..so nanti sue rs lama tgu cek...so next time tgu akhir bln tau..so tkde la rs lama tgu cek smp...cek sue ni akan smp awal feb 2014

Azura Aziz berkata...

ehhh suka lah kwn dgn sue.. sbb sue ni klakar, byk molott.. xmcm kt ni pendiam hehe..

Ayu azmir berkata...

alhamdulillah la kan... janji ade ...

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah..
ada gak masuk kan..
syukur2..

Mama Idlan Irsyad berkata...

tahniah sue... berbaloi2 usaha sue..

aura sue kuat.. mesti ramai yg nak kawan..hehe

dalila berkata...

xpenah cek pun..
tahniah3..
;D

KhaiZa berkata...

tahniah.... saya pun baru je dapat.. alhamdulillah