Yang DiSaYAngi

Khamis, 23 Januari 2014

Bersiaran langsung di klinik an nur presint15, putrajaya

Sekarang ni ada kat klinik an nur presibt15, bawak izz dtg sini..kuntah2 dari pagi td..

Pagi td muntah kuar semua kahak kat atas kain maktok dier...lepas tu dlm kete muntah sikit je kuar mcm air liur tu..kn baju ibu dier aikit...lps tu sampai je opis..muntah lagi..muntah air..kuar kuning...sikit2 je kuar..kuar air kuning mcm dah x da isi dlm perut...mcm angin gitoo...

Dah ckp ngan cikgu kat taska..tak lama cikgu call cakap iz mubtah dua kali sampai basah lantai..sama mcm mubtah kat umah..kire izz ni muntah bukan kuar isi..mcm air liur gitoo...

Mcm nak muntah x lps...dari jam 6.00am td...pastu amik dier pon muntah sikit..air liur gak n dalam kete ngan abah pon sama... Tak tau nape...moga semua sihat la...

13 ulasan:

dalila berkata...

cepat sihat ye izz..
aku dulu pun slalu gi situ..
tp danish xserasi sgt ubat kat sana..
alhmdlh skang dh jumpe kllinik yang ok..

Ibu Lala berkata...

Alo lo.lo ciannya. Angin kut. Apa apa pun cepat sembuh ye..

Nad MamaZN berkata...

Nape ni izz?
Harap izz tak apa2
Cepat sehat k sayang....


Ps: takutnya tgk abh! =p

izan mama mia berkata...

kesian izz.. masih tak sihat..mg lepas ni jgn muntah muntah lagi yer

mama tisya berkata...

smoga cpt baik

Falsya berkata...

Alahaiiii sian izz asyik muntah2 jer..cepat2 baik okayh..

lizz berkata...

ermmm bila anak2 tak sihat mak pak susah hati sangat...
moga izz cepat sembuh yer...

Noor Izmaliza berkata...

nape pulak ni ...salah mkn ke ...
jgn sampai muntah teruk tak leh mkn nk mkn sudah tkt admit kang ...

Zura@Iwan berkata...

ada la tu tk kena kt mn2 kot
tk sedap bdn..
kot dia jgkit dr abang syawal dia..
syawal hari tu tk sihat..muntah2 gk kan?
semoga cpt sembuh..

syiela berkata...

moga izz cepat sembuh

Rizziela berkata...

moga cepat sihat..anak saya pun sama..muntah2

Fiza Rahman berkata...

Risau klo anak muntah tak henti2 ni.

IntaNBerliaN berkata...

izz sayang.. moga cepat sembuh yer.. aktif panjat macam sellau tu auntie lagi suka.. susah hati tengok izz sakit camni tau...