Yang DiSaYAngi

Isnin, 13 Januari 2014

Bz tapi nak jengah jugak

Salam petang kengkawan...

arini agak Bz dengan kerja N pagi tadi ngan ada perhimpunan bulanan , amanat SUB sempena tahun baru ni kan...

so petang ni baru rushing buat keje...

banyak benda nak cerita, kisah sedih, geram, marah rasa nak tampa je..kikikiki, seronok, ceria..macam2...

insyallah doa2 la aku siapkan keje aku asrini, so aku boleh la jengah2 korang kan...

keje2 jugak..blog pon blog jugak,...windu ngan korang meh...baguih dapat kawan2 jengah jugak a rumah kengkawan, walaupun kengkawna tu agak BZ nak melayan kan...TQ sayang2 semua

9 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Siap keje cepat pastu jgn lupa citer tau!
Nak menjemah jugak ni
Haha

Nurzakiah Hanum berkata...

semangat2

Falsya berkata...

Samo la kite jemah oiii..bz tp nak jugak jengah..nmpk x joyah kat situ..ahahhaha..mane smpt comment, smpt la..kalau x, kite baca jer..ala2 silent reader gitu..;)))

Iela Fazielah berkata...

betulla... sambil2 buat kje kita jln2 ek...

eima berkata...

sila la bekerja budak ngidam capati .. huahuahua

Zura@Iwan berkata...

okeh2..
pelan2 kayuh..
nnti free update k

msredcheesecake berkata...

cane bz pun akk sempat je bukak blog hhee.. tapi kejap je la...

dalila berkata...

aku pun bz sket mggu lps..isnin EL plak..arini sambung bz blk..

Mimi Azirah berkata...

Same la bz mcm ne pun nk gah terjah