Yang DiSaYAngi

Selasa, 21 Januari 2014

Di kala jam 1.30am

Salam kengkawan..

Pagi2 buter aku up entry kat blogkan..mmmm entah la..mata ni ngantok..esok nak keje..dah la arini EL sebab syawal tak sihat..batuk2 n demam di malam hari..aku rasa dier demam urat kot...

Sampai muntah2 dia arini..sampai ke saat jam 1.20am td..dah 3x duer muntah sejak amik ubat td..mkn ubat je muntah..

Kata en asbeen baguih sebab kur avus semua lendir tu kan...tp kan.
Ubat tu tak sempat kot dalam badan..dah kuar blik....apa citaaaa...kikikikikiki...

Si sekarang ni..mata ngntok beb..tp tak tenang tido..bila hati ni asik ingat anak2..

Mana taknya..sorang x sihat..batuk2 lebey...yg sowang lagi tidonya di gnggu..tak selesa bising dengar org batuk2.... Mmmm....

Setelah sekian lama syawal tak sakit2 ni hampir setahun lebey..kire last dier x sihat waktu hari ku lahirkan izz..time tu dier mmg x sihat..demam...demam nak dapat adik kot..kikikkiki...pastu kirenya lam jugak l duer x mkn ubat..td abah dier bagi makan ubat...udah berkejar satu rumah..dier beh gelak2.. Egt abah dier main kejar2 pusing Rumah kot..

Mmmm dah la nak tido.. Mmm boleh ke tido ni...masak la mata aku esok..kepala pon sudah mula tingtong ni...

10 ulasan:

Falsya berkata...

alahaiiii sian dak sweet tuh...get well soon okayh saynag...sian aunty sya tgk...

xpe sue, bgs jugak die muntah..kuarkan segala lendir..xde la berkumpul kat paru2 die..

lieyalatif berkata...

alahai siannye .... musim tak sihat la sue skrang nie....ramai gak kat opis ni dok silih berganti mc sbb demam n jaga anak demam....

tu le kan sue, bile batuk n muntah bagus sebab lendir keluar semua...tapi ubat lak tak sempat masuk badan....lieya pun selalu argue bende tu ngan hubby....

dalila berkata...

moga cepat sihat abg syawal..

KhaiZa berkata...

get well soon syawal.. sian nampak muka dia tu

Zura@Iwan berkata...

get well soon Syawal..

bila dh lama tk mkn ubat ni, mmg dorang tk mau la kan..berperang nk kasi mkn ubat..hehe.

mcm Irfan gk..mmg nk mkn ubat berlari2 ha...

so mata mengantuk ke hari ni?

Cik Jue berkata...

kesian syawal...
kak farisyah pun tengah demam nie

Noor Izmaliza berkata...

dapat antibiotik EES 400 ..
semoga syawal cepat sembuh

Masya berkata...

anak sy dulu pun asyik mudah demam, batuk selsema.. mkn ubat klinik pyh baik.. alhamdulillah makan omega guard ni dah ok skit.. nnt sue cubalah.. sy gunting picit masukkan kat susu sehari sekali sebelum tdo..

Mimi Azirah berkata...

Semoga cpt smbuh syawal

Nad MamaZN berkata...

Moga cepat sehat syawal..
Abg zack pun demm gak ni