Yang DiSaYAngi

Jumaat, 10 Januari 2014

Kalender 2014

kejadian ni berlaku pada 30.12.2013..aku dapat waktu aku sebok jaga izz yang tak sihat tu....
sekali bila aku masuk 31.12.2013 tu tgk2 ada sampul cekelat atas meja...dalam otak dok Pk..apa benda la tu yee...

sekali tgk...adoiiii sukenya....best3...

 tara...suek sangat....aku lekat kat opis aku..org kalo datang opis nampak kalender ni..puji je..TQ 

sempat jugak tuan tanah nak bergamba kan..nak gak selit...kikikiki...

adoi mata tu..bila la nak hilang parut addcident aritu

14 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

wawawiiii mesti hari2 nak tengok kalender kalo cam gini..

AYuNG berkata...

canteeeekkkkk
=)

Cik Jue berkata...

jue pun nak bawak pi opis lepas nie...simpan kat rumah ada org buat main

Ibu Lala berkata...

Cantekkk

Sya Nadia berkata...

seronoknya ada calendr sndri..

msredcheesecake berkata...

Mana tempah tu? Best kan?

IntaNBerliaN berkata...

SERIUS MMG CANTIK..!!

Nad MamaZN berkata...

Terkejut kan masa dpt sbb cantek sgt
Haha :)

eima berkata...

hang pun cantek jugak ...bkn tkt kalender tu je

KhaiZa berkata...

wa.. mcm best je kalendar ada muka sendiri

Zura@Iwan berkata...

wahh..
dpt kalender dr eB ye..
bestnya..

dalila berkata...

hohoii..bestnye..nak jugakkk..

Mimi Azirah berkata...

Cantik kalendar tuh

Fiza Rahman berkata...

Tempah kat mana ni sue?