Yang DiSaYAngi

Isnin, 6 Januari 2014

Kasih Sayang Mereka

Salam isnin kengkawan..pagi ni nak bercerita pasai hal anak2...

seronok bila cerita perihal anak2..sama ada yang baik atau sebaliknya kan..kalo yang sebaliknya sekurang-kurangnya kena minta pendapat dan carik jalan penyelesaian...

makin masing2 membesar..makin la masing2 ada perasaan sayang antara satu sama lain...

si izz sekarang takut makan ubat..sejak2 demam teruk ni kan...jadi bila nampak ibu atau abah dier kuarkan ubat..mula la si izz merengek dan terus mencari abang dier..minta tolong la kononnya..kikikiki...swwet je...abg dier mula la gelakkan dier N tolak2 dier kan sebab adik menyendeng kat dier..mmm

kalo time tido pon si izz suke menyendeng kat abg dier tanpa sedar...golek2..golek2..tau2 ada kat sebelah abg dier...
 nampak sweet je...elok pulok ibu terbangun time ni..jam 5.50am...azan berkemundang...elok bangun ok..kikikikiki....
 berpisat-pisat mata si ibu snap gamba sweet moment dorang ni..menonggeng tido sama ngan abg dier..abg dier pon tido menonggeng pon ikut ibu jugak sekarang..kikikiiki...

abg dier pon sekarang pandai ajak adik main...

seronok tgk cara dorang bermain..tp kadang si abg main ganeh benor..marah si adik..rimas si adik...kadang tu apa yang adik main, abg sebok nak main...padahal dier tak main pon..saja dengki ngan adik dier..kkikikikiki...


10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow lenanya

Nad MamaZN berkata...

Comey tgk adik kena gitu
Tgh terbayangkan ibu tido gitu gak
Hehehe
Izz iikut ibu kan tdo cmtu ;)

eima berkata...

cam alisha jugak msti cari abg .. tp abg mesti nk himpit mama ... eehhh bila nk pisahkan anak ni dah 6 dah umur ..huhu

msredcheesecake berkata...

mmg sweet momment... bila siang main gaduh2, bila mlm tidur bekepit..hhee

adianiez AIDA berkata...

so sweet!
aida pun ada byk snap gambo anak2 tido tapi tak letak dlm blog ha ha ha...
syahdu ekk tgk diorang yg lena diulit mimpi tu :-)
comel ~ tido menonggeng!!!

Zura@Iwan berkata...

alahai..
sweet la..
adik n abg
bak kata..air dicincang tk kan putus kan..adik badik..

fieda berkata...

ololo..sweet moment..

Myra Jay berkata...

Kemain lagi Izz menonggeng ha.. comel :D

dalila berkata...

bukan main lagik..
manja gituu..

Fiza Rahman berkata...

Suka tgk anak2 yg tgh tido.