Yang DiSaYAngi

Jumaat, 3 Januari 2014

Selaamt Bersara Kak Sulawati

Ni cerita selasa lepas..31.12.2013 tahun lepas...

opis aku ada buat majlis untuk ada seorang akak ni akan bersara mulai 01.01.2014 ni...

jom jamu mata tgk gamba2 aku...
 makanan versi pot luck...
banyakkan...aku bawak kole kacang je..minta mak aku buatkan...aku tak leh la buat pape..pening, dengan anak tak sihat kan...


 siap minta cuci sendiri..kakakkaka...
boleh pulok gitoo kan..tak pe la...sila ada kerajinan sedikit yaa...

majlis start jam 12.00pm...
sessi berucap bagai..




ni jugak sempena ada pegawai yang akan bertukar keluar dari BPSM..selamat bertukar ye...dan selamat bekerja di tempat baru...

sham ni akan bertukar ke BTP...bukit kiara...


ni la yang akan di raikan...
kak sulawati...

dier berasara atas apa ye...nnt aku citer...

so jom makan..macam biasa...jom tgk makanan aku...
macam biasa..banyak dari biasa...

 ni 1st round

 tara...2nd round....

banyakkan...mmg banyak...yummy..sedap weii..kena pulok ngan sambal belacan n tempoyak...pergghhh terbaik....

petang tu aku nak balik..aku minta syawal salam kak sulawati ni..saja kan..sebab memasing nak amik gamba dengan dier..dier  takmo..katanya tak perlu..adoi....

sekali bila aku minta syawal salam dengan dier..aku terus la cakap...
"kak sue...saya nak salam ni..minta maaf segala salah silap tau..."

dier pon ok.. la..terus aku minta nak selfie ngan dier..akhirnya aku sorang je dapat bergamba dengan dier...
tara...siap aku kata..kak sue senyum sikit....
masam jee...

terus senyum ko..mmm...

kan..baguih..kikikikkiki...aku suke cakap kat kak sue ni..

"kak sue lepas ni kalo jumpe saya senyum tau...penat tau saya senyum, akak tak senyum balik kat saya.."

dier pon ok..ok je la...

kak sulawati ni di bersarakan atas sebab kesihatan...sayu pulok aku rasa..dier nak keje lagi..abis dah dier tak boleh keje...dier ni sakit...scizofenia...tau kan sakit pe tu kan...mental...

tapi so far dier ok..tak kaco org...ok dier..dier ngan aku ok...bila aku tgk workstation dier...sayu pulok rasa tgk haa...adoiii buat aku touching lagi bila dier kata...

"saya ingin meneruskan kehidupan saya di putrajaya,,,"

adoiiiii kak sue kamoo buat jemah touching ok...

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow

Nad MamaZN berkata...

Sebak kan..
Tp demi kesihatan elok la kak su bersara
Utk diri dia jugak

Mak jemahhhhh patut la makin bambam!
Hahah

msredcheesecake berkata...

semuga kak su berbahagia dgn duania baru nye...hheee

Fiza Rahman berkata...

Ko basuh pinggan tak lpas makan...hehehe...

Zura@Iwan berkata...

sebak la plak ..
mslh kesihatan tk dpt nk elak kan...

slmt bersama kak su..
smoga kak su cepat sembuh..

IntaNBerliaN berkata...

Allah.. siannya... emmm sue, saya kurang paham la pasal sakit tu.. camne dia boleh menyerang yer.. atas sbb apa.. sblm ni kira kak sue ok la kan.. camne jd camtu

Rizziela berkata...

Lepas makan jangan lupa basuh pinggan yer