Yang DiSaYAngi

Rabu, 15 Januari 2014

suke meniru

ni kisah sabtu lepas sebelom keluar berjalan n shopping sakan tu...
mmg dah time kekanak ni tido ..senang ..nanti nak kuar jalan..tak la bising nak tido bagai kan..mood pon ok kalo dah tido sebelom kuar berjalan kan...

si ibu settlekan kerjaan...si anak2 sebok settlekan kerjaan mereka kat ruang tamu...adoiii ku semangat tgk dorang "mengemas" rumah tau..udah kereta pon tayar dah naik ke atas..guano tu...

so time to sleep...
bagi adik susu, sebab ibu sebok nak buat keje kat dapur...si abg pon sebok jugak..
"ibu...nak susu.."

pandai dier..kalo tak...di cakapnya..
"ibu..nak shuu.."

kena bising ngan ibu, baru cakap lepas kan...
lepas tu sebok dapat susu, nak baring sebelah ngan adik..

suke meniru kan apa yang adik buat...apa yang adik nak kan...

sama tak mereka...

tgk si adik dah abis minum, di mainnya botol, si abg pon sama jugak, nak main, padahal ok je kalo dah abis, dier terus letak atas meja..saja kan kamoo ni syawal...

p/s : lately ni nampak dorang selaloo main berdua, guling pon berdua, tolak menolak pon berdua...

8 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Chemistry baru ada tu hihi
Biar baik camni sampai besar tau
Takmo gado-gado

Sidratul Muntaha berkata...

bab main tu besealh..
tiru2 pun sama
ahaha

Mimi Azirah berkata...

Tuh nme adik borek abg rintik..hahaha

Nurzakiah Hanum berkata...

hehe macam2 bebudak nie

Ayu azmir berkata...

memang sama... comelnya membersar bersama..

Fiza Rahman berkata...

Iyerlah jemah. Qahirah pon suka tiru apa adik dia buat.

Rizziela berkata...

dah macam kembar ajer

dalila berkata...

bagus la ade geng..
danish xde geng lg
;(