Yang DiSaYAngi

Isnin, 27 Januari 2014

Syawal mengamok di pagi hari



sekadar gamba hiasan...

semalam lepas discharge...nampak syawal duduk ngan pak njang dier kat lobi..nampak je terus dier pelok ibu dier...panggil...

"ibu...ibu...."


adoi nampak dier rindu benar tu...terus tarik ibu dier mencangkung ke bawah N mula pelok ketat2 N cium ibu dikiri kanan kan, rindu kat ibu dier la tu kan..kikikiki...siap jerit2 panggil adik kan...sweet je..

pagi tadi siap2 mandi semua, adik dier pon bangun awal N mandikan terus adik dier...syawal egat adik dier nak G school sesama...sekali tgk adik dier duduk ngan maktok..mengamok dier..menjerit..pangil..."adik..adik.." minta adik ikut sekali...heran tgk adik tak G school sesama ngan dier...meraung ko...adoi....puas la pujuk bgtau adik tak sihat betoi, tak lehG school lagi...dier meraung sambil tangan menggapai2 nak kan adik dier...


kat sini nampak syawal mula nak dengan adik dier..


p/s: sweetkan dorang

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala cianya

Fiza Rahman berkata...

Siannya syawal. Tak puas main ngan adik lagi lah tu.

Zura@Iwan berkata...

alahai..
sweet je dorang...
abg syawal rindu la kalau adik tk de sekali tu..
sian dia...

Cik Jue berkata...

ala..sweetnya...
biasa bersama2 last2 kena pi sorag2 mahu tak sedih

Nad MamaZN berkata...

Ksian syawal...
Rasa nak nanges ;(

dalila berkata...

alololo..suwitnyee abg syawal..
ok la sue bdk be 2 tu..xde gado2..
syawal pun dh pandai syg adik..

LYAfrina berkata...

alahai..siannya syawal...

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii sedih plak saya terbayang 2 situasi dkt atas tu