Yang DiSaYAngi

Rabu, 22 Januari 2014

XTVT di hari sabtu - cartoon time

Salam Rabu kengkawan...

arini rasa ngantok lebey..lately ni sejak si syawal batuk2 ni, tido aku tak lena, yela, kesiankan si syawal ni takot kang muntah la pulok kalo batuk tu melarat kan....dengan si izz ni tak lena tido akibat tidoqnya di ganggu kan...en asbeen jugak yg lena tido kat bawah tu..untung la...kikikikiki...tp aku dera jugak dier bangun, kalo syawal tetibe bangun nak kencing ke, nak susu ke...aku minta dier yg buatkan...ok la tu..fair n square kan....

so cerita di hari sabtu, selama cuti lama minggu lepas, macam2 XTVT aku tgk kengkawan aku up kat FB...ke sana ke sini...aku tarak la...duduk umah...bercuti sepenuhnya siapkan kerjaan di rumah yang sedia menanti ni, lagi rasa terurus kot....


hari sabtu, mmg tak ke mana..aku ajak en asbeen G playground ke mana2...en asbeen takmo..nak berlingkor katanya..adoi...duduk la aku kat balkoni ngan anak2 petang tu, tgk matok dari bawah tunggu kawan dier, nak G jogging sekali...tgk bird2 berterbangan...dengar syawal N izz dok la kata..."bye2 abang..." pandai pulok si izz ni mengikut abg dier...mmmm..aku buat air milo cicah biskut mayat dengan dorang...asik duduk dalam umah je kan..sesekali duduk kat balkoni..tgk keadaan sekeliling kat bawah tu./....


sebelom en asbeen belingkor tu.....aku sempat snap XTVT dorang jam 4.00ptg tu...
seronokkan memasing, time ni memasing baru bangun tido...umah kemas lagi...terus semua ngadap hagemaru kat astro ceria 611..bukan main khusyuk la dorang kat situ kan dapat tgk citer ni kan

tgk la memasing kan...dapat abah dier, lagi khusyuk, tak hengat donia...mmg karton abah dier yg paling hero tau


p/s : hari ahad baru berjalan balik

8 ulasan:

Azura Aziz berkata...

hehe.. tu yg best kan sue.. duduk melingkor kt rmh time cuti2 ;)

Nad MamaZN berkata...

Kite xleh la..
Rasa mcm cacing kepanasan klu dok umah je hahha
Tp elok gak sbnrnya
Refresh badan kang nk keje lagi kan

Fiza Rahman berkata...

Khusyuk memasing nengok TV yer.

Falsya berkata...

comel anak beranak beratur gitu nengok katun...hahaha

Zura@Iwan berkata...

tk per sekali sekala lepak rumah
bleh la buat kerja umah yg tertgguh tu..hehe..

ak pn jumaat lepak umah..
ptg br keluar ha...
sbtu plak..pagi duk umah gk
ptg br gerak blik kg..hehe..

Iela Fazielah berkata...

tgk cartoon berjemaah.... tinggi betul tv tu....

Ibu Lala berkata...

Amboi kusyuknye. Kat umah akk pun asik citer katunnnnn dr pg smpi ptg

IntaNBerliaN berkata...

kusyuk betoi tengok kartoon yer