Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Februari 2014

4 Biji Big Apple Untuk Suraya

Salam kengkawan..td lunch makan pe je...
mmmm...aku G alamanda ari2 tak tau nak makan ape...
so makan kat johnny je..tu pon tapau...jemah sowang ni nak makan szilling pulok...makan la hasi kot n spicy dier...sikit...pastu sesambil gosip tu bukak la FB..sekali kawan aku up kat FB ABC FRADO seksyen 2, shah alam tu pulok..adoi...telan air liur la pulok...

dah abis makan, ajak G beli big apple...
demo2 ni terkejut BA yang aku amik..sebab dorang egat setakat aku amik 1,2ketoi untuk aku je..
aku cakap la..
"kotak untuk besar sikit takda, tu yg dier bg kotak double....ni untuk akob, izz, syawal tau..."

dorang dah senyum2..
"yeke untuk dorang...ye kan je la..pppuiiii"

sengal dorang ni tak percayakan kawan tau..

sekali masuk aeon big nak beli barang ramai org....sekali nampak opismate, laju je minta dier tolong bayarkan..elok dier tengah que kan...

so sementara tunggu opismate ni..duduk la dolu kat sini..sesambil makan BA kan...
alamak tinggal satu...wei tak perasan tau makan sampai tinggal satu..kikikikiki....

tgk tu..kakakakka..dorang dah cebik muka poyo dah depan aku...si jemah ni pon dah sengal...

boleh dier amik gamba aku ni...yg tak pe...aku mmg berlakon...yang ni haa

sembunyi2 kan ko amik...natam mung jemah...siap ko...
abis kecunnan aku tau terjejas dek gamba selengge ni...adoi...kkakakakkaka


pakai dah cun, heels baik punya, shawl dah blocking...pastu makan..kakkakakakak..mulut tak beragak menganga..ikikikikikikkiikkik..

maap la kengkawan..ni la kawan korang yang selengge, kuat makan, sengal, senget pon dier...
kesian korang dapat kawan macam ni kan

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedap kan

Falsya berkata...

Haiyoooo jemah..betul lapo haaaa..ahahahahha..bdn maintain kurus xpe..makan la byk mana pun..heheh

mamabiey berkata...

wah..big apple i like it..yurm..yurmm

mamabiey berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hanie(SHMA) berkata...

dulu abd frado ok la kebersihan dia. sekarang ni.eyuuuu... x sanggup.. lantai basah2. ada tempat2 mcm berlendir sket..kadang2 nk g situ nak terjatuh. hope diorang pertingkatkan kebersihan walaupun dah fames.

Nad MamaZN berkata...

Hahaha..! Terbaik ar! :)

dalila berkata...

ABC Frado?wahh..xpenah try lagi..ayah erina kan?
ko jemahh..makannnnn..
hahahah..

eima berkata...

bis tu utk izz syawal ngan abah die ??? cam ne .. ko kejam ...huhu

Zura@Iwan berkata...

kahh..kahhh!

sengget mung nieh..
kalau ak duk ngn hg pon leh jd sengget kot..kekeke..

tp weh..bleh masuk contest gk nie..
funny contest..hehe
jgn mare arr..lawak jek

Tanpa Nama berkata...

sepatutnya saka ko nnt ko tinggal kan kat rimau.. kakakak... dua x pejam dah abis..natam mung... puiii...simpan kunun kat opis..haram.habis kat situ gak.