Yang DiSaYAngi

Selasa, 18 Februari 2014

Dah Lama Tak Tulis Jawi

Tadi aku dok la BW kat blog2 kengkawan aku ni kan...

sekali tengah syiok aku dok BW... aku tgk blog ina@intanberlian...

ina banyak dok cerita pasai doa...yang aku aku terpanggil nak buat entry ni sebab aku terperasan ina ada kata yang ada ayat di surah yasin ayat 82 untuk doa segala hajat...

aku jadi terpanggil untuk tgk balik surah yasin yang aku simpan kat dalam drawer ni...

ni la ayat dier...alhamdulillah mmg aku hafal ayat 82 ni..sebab tau ni ayat penghabisan sebelom ayat 83 kan...so mmg mudah nak hafal la..

lagipon, moga kalo ada apa yang di hajati dalam hati ni boleh guna doa ni..moga2 allah mendengar doa kiter N memakbulkan doa kiter ni ..alhamdulillah..itu dah cukup bagus kan...

bila tgk tu..mula nak simpan ayat ni..mana la tau, kadang2 manusia ni pelupa kan...so aku pon salah sowang kan...aku pon tulis N letak kat depan aku ni...

lama jugak aku tak berjawi ngan jari jemari aku ni...mmm...rasa lain sikit..parkinson sudah....tapi alhamdulillah tlisan aku masih ok macam dolu..moga boleh di perbaiki lagi...
percaya la korang yang kawan korang ni dolu sekolah agama..caya tak..lama2 kenang, macam tak percaya aku dolu Ex sekolah agama kat kedah dolu....



p/s : ok la bai..lapar..nak makan




8 ulasan:

::NureeN:: berkata...

nureen pon sama la..
lama x tulis jawi tp ramai puji kata cantik tulisan jawi nureen, tp nureen tgk biasa jerr hehehe

lizz berkata...

Lawo la tulisan dia...kagum mak hencik tau...

:: Cik Viva :: berkata...

Last tulis jawi betul masa skolah dlu..huhu.

Nurzakiah Hanum berkata...

sama la kita

mamabiey berkata...

timer kasih for info ek

Nad MamaZN berkata...

Lapo lagi? Haha..!
Anyway, tulisan mmg cantik'

Zura@Iwan berkata...

cantik tulisan jawi ko
ak pon lama tk tulis jawi

alhamdulillah
thks sharing
sm2 kita amalkan doa hajat ni..

Mimi Azirah berkata...

Ada lagi tau sue ayat dlm surah yassin yg ada 1001 kebaikan kalo amalkan..

cantik tulisan jawi sue