Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Februari 2014

HAPPY BIRTHDAY KAK SULAWATI - 14.02.2014


selamat hari lahir kak sue ..moga di beri keberkatan hidup di dunia ni..amminnnn..moga panjang umo dan di murahkan rezeki...korang egat tak kat akak ni...ala akak ni yang kami kat opis buat sambutan majlis perpisahan sempena dier bersara...dier ni agak tak berapa sihat sikit la..dari segi otak dier....
sebab dier scizofenia kan...
penyakit mental


korang tau kan apa maksud penyakit ni kan...
takmo cakap la dari segi bahasa kasar kan..kire korang paham la dier tak sihat dari otak dier...cam tu la...

tp pada aku selama dier keje dier tak kaco org pon kat sini..aku yang kuat menyakat lagi ada la dier...kikikiki...terkenang je...opismate ni selaloo kata aku adik dier sebab nama nak sama..pedulik apa aku kan...janji dengan bebudak opis lain dier kureng...ngan aku N jemah aku tu yg dier ok..ngan ada sowang lagi kawan aku tu..kesian bila dapat tau dier bersara kan atas sebab kesihatan...org tak kaco org lain...tp org lain sebok2 nak kaco dier sampai bersarakan dier...kesian dier..walaupun dier tak mo bersara..tp dier terpaksa redho dengan semua kententuan ini...

selaloonya setiap tahun..tak salah dari 2011 kot dier duduk kat unit aku ni...kami akan menyanyi lagu bufday untuk dier..dier pon sama2 goyang badan..suke org menyanyi untuk dier kan...rasanya tahun lepas sekali je kot kami belikan dier kek SR...suke dier..yang best kami menyanyi ramai2 siap tepuk tangan lagi untuk dier....semua tgk N denar je bila kami wish untuk dier..yg penting sampai sekarang masih terbayang akan muka dier sengih sampai ke telinga...


p/s : mana la dier sekarang ni kan..dah keluar belom dari kuarters tu

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

happy b'day

Nad MamaZN berkata...

Ooo kite igt kt kakak ni...

sYiRa LoKMaN berkata...

salam jumaat :) syira singgah sini :)

Zura@Iwan berkata...

slmt ulangtahn kelahiran kak sulawati
semoga kak sentiasa di bawah lindungi Allah
inshaAllah moga sembuh dr penyakit dia.

Tanpa Nama berkata...

kak su.. waaa sedihnya bila kenangkan... takpa la kaksu , arini ari dia..esok lusa tgok la plak ari sapa.. HAPPY BIRTHDAY to u kak...ada masa nanti kita jumpa k..