Yang DiSaYAngi

Jumaat, 7 Februari 2014

Izz yang mula membesar

Salam jumaat yang barakah yee kengkawan...

pagi ni tak break1st pon ngan syawal, sebab ibu dier nak cepat hari ni...
ni kisah izz dani aqlan pagi ni...

cerita selepas dier tak sihat kena warded aritu kan....

izz dah mula nak makan banyak macam sebelom2 ni..tapi kali ni agak kuat makan lagi kot dari sebelom ni...yela nak tambah tenaga yang hilang akibat sakit dulu kan...tu kire nak kumpul tenaga la tu kan...dari rumah nenek N tokwan lagi, hari pertama sampai umah nenek n tokwan lagi dier makan, adoi takut pulok haa tgk....dah lepas makan ngan ibu, dier nampak tokwan makan, dier menyendeng, dah settle tokwan, nampak nenek makan, menyendeng ngan nenek pulok, nampak abah makan, menyendeng ngan abah pulok, nampak mak su makan, menyendeng pulok ngan mak su....adoiiii sabar je la...the point is...selagi org makan tak berenti makan, selagi tu izz dani aqlan takkan berenti makan punyaa....

tu la dier kan...dah balik putrajaya pon, makannya...adoi takut ibu, kalah abg syawal makan, abg syawal makan pon tak sebanyak tu,,kadang si izz ni makan sampai 3 pinggan tau paling banyak...

ni kisah rabu aritu,.....
dier dah abis makan, dier dah settle membuang....
sekali boleh pulok dier tunjuk perut dier kat ibu tau...

adoi pose dah gaya org pregnant je dik uiiittt

org yang cukup suke main pusat ok...


korang tgk la...takut pulok aku..tu pon ada hati nak makan...pastu perut kembong sebab makan banyak sangat....mmm..bila nak urut perut, tak di baginya pulok....


muka sream nampak dik gentel pusat...
seronok tu sambil tgk dibo the gift dragon

korang rasa macam mana ngan perut org yang makan banyak ni...

si abg syawal yang makin membesar...makin demand tau....


dah tahu nama memasing sekarang ni..sape syawal yafiq yang bijak angkat tangan...di balasnya...
"saya ibu.."

mmmmm...bila sebut sape izz dani aqlan yang kuat angkat tangan...di balasnya..."cceehhhhh" sambil angkat tangan...

bak kata org...selagi dier nak makan, bagi je makan...kang kalo tak mo makan, masalah pulok..ya betoi..sampai kini aku tak penah halang izz nak makan apa pon..janji berkhasiat kan...sama la ngan syawal...tp tu la syawal agak memilih dr segi makanan kan...si izz tak...dier bedal je..ibu kamoo suke ok sebab ibu kamoo pon macam kamoo suke makan banyak macam kamoo jugakkan....

16 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

comelnya

Falsya berkata...

Xpe jemah..layankan je makan..sbb dh ade pengalaman ngan anak buah yg ssh sgt nak makan..comel sgt perut tuh..posing gitu dh mcm org tua..comel sesgt..;)))))

babYpose berkata...

Alhamdulilah dia ada selera, spoting plak tu

Cik Jue berkata...

perut buncit...
alhamdulilah selera bertambah

dalila berkata...

hohoho..
ini budak tecik mkn kuat tp bdn xnaik woo..
apa rahsia??
sama la kamu ngan ibu kamo.
i is jelezz ngan ibu kamo.

Zee Suhaini berkata...

betul tu sue, selagi dier ada selera bagi jer makan..kalo tak makan kang kita jugak yang susah hati..

Nad MamaZN berkata...

Syawal xberapa makan tp nampak gak mula berisi badannya

Izz ni plak amboi kemain tunjuk perut hahaha..! Gaya org preknen dah ha :P

Zura@Iwan berkata...

bagus la izz kuat mkn..
Irfan ni..susah tul nk suap mkn, mkn pon kdg2 2-3suap jek..
memilih mkn gk..tp kalau buah dia no satu lah..hehe..

perut dh padat tu izz...nk mkn lg ke? hehe

Mama Idlan Irsyad berkata...

sukala tgk izz gaya camtu..hehe.. Irsyad pun kuat makan jugak tp kita seronok tgk dia mau mkn..

msredcheesecake berkata...

Bebudak nak membesar... Selagi tak memudaratkan bagi je dia makan kan?

lizz berkata...

bagusla perut buncit sebab makannyer kenyang...sedap sangat ibu masak tu yang berselera...comey sungguh gelagat izz ni tau..

Azura Aziz berkata...

Alahai, comeynya izz ni.. geram anty ..

izan mama mia berkata...

baguslah semua dah selera makan... cian tgk perut membualat tu izz..cekci jew hahaha

izan mama mia berkata...

baguslah semua dah selera makan... cian tgk perut membualat tu izz..cekci jew hahaha

hazlina azmi berkata...

semoga membesar dgn sihat....jemput follow blog saya ye http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

IntaNBerliaN berkata...

izzzzzzzzzzzz comelnya kami ni... hihii suka tgk gaya dia camgitu.. perut tu sebijik mcm aqilah,.. hahha