Yang DiSaYAngi

Khamis, 6 Februari 2014

Makan Bila Lapar N BZ keje

Diakal jam menghampiri 12.00pm...

tadi aku boleh lapar pulok haa....
BZ dengan keje ke sana ke sini...sekali aku tgk kengkawan lain semua berimpun kat pantri..apa hal la tu kan...


sekali aku tgk memasing tapau nasi goreng...tadi ada meeting kat opis aku ni...nasinya tak abis...buat buffet kan...rugi kan..rezeki...so memasing amik sorang sikit...tak ketinggalan la aku minta tolong kawan aku amikkan..sebab tangan penuh ngan kerjaan ni....


so berenti dolu..jom makan...sambil BW....



mmmmm...keje aku yang bakal menanti nak di hantar ke sana ke sini....semua kerjaan dah settle..banyak nak menghantar je...bukan tak boleh guna desptach...takpe la benda sikit..aku hantar je la...kikikiki......


so sekarang dah kenyang....so lunch ni light2 je kot makannya....


p/s : tetibe mata mengantok

11 ulasan:

mama tisya berkata...

lprrr pg td mkn roti je

Nurzakiah Hanum berkata...

makan2

lizz berkata...

memang kalo banyak kerja otomatik perut lapo jekkan..

Zee Suhaini berkata...

untung la sue tak payah dah kuar lunch..zee jugak belom makan ni..

diana berkata...

mengantuk pulak..cepat2 basuh muka..:p

Zura@Iwan berkata...

dah lunch awai la ko td ye..
rezeki dpt mkn balance meeting td noh..

Nad MamaZN berkata...

Dap dap dap!

lieyalatif berkata...

wahh sedap2...betul tu sue, lieya pun kalo ade meeting, ada lebih2 tu harus sebat hahahah leh jimat duit kan...lagi pun tak elok membazir kakaakakakak

izan mama mia berkata...

aik..sikit je makan..sll nampak penuh pinggan..ehe

eima berkata...

tu la kan slalunye time tghari je mesti lapo ..wlupun klu dah mkn ...

dalila berkata...

untungla mkn pree ;D