Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Februari 2014

Perangai pelik di malam hari

Salam Jumaat yang barakah ye kengkawan...

benda ni berlaku tak salah aku 2,3 malam yang lepas kan...
aku pon tak tau nape....aku boleh buat gitoo..malam tu tido macam biasa..atas katil hanya aku N izz...abg syawal ngan abah dier tido bawah...so ok la...lepas tu tetibe memalam macam biasa izz kejut minta susu...so lepas BF je tu...tido macam biasa..

tp tetibe ada benda pelik berlaku...

bila aku kenang2 kan aku macam pelik..nape aku buat gitoo..N apa motifnya..N kengkadang tu aku gelak sendiri jugakkan...

malam tu lepas BF kan izz...ada la nursing pillow 
macam ni sebijik macam ni rupanya aku punyer...korang tau apa aku buat...aku boleh bangun..lepas tu aku G bukak sarung nursing pillow yang ada kat kaki aku tu...lepas dah bukak, aku letak atas nursing pillow tu...lepas aku tido balik..lepas tak lama aku bangun N aku sarungkan balik..pastu maam dalam keadaan mamai semua benda tu berlaku N aku sedar macam en asbeen tanya kat aku..
"awak buat pe tu?????"


tapi aku buat tak tau je kat en asbeen...aku terus la sarung balik nursing pillow tu...
aku bila bangun pagi aku cakap ngan en asbeen...en asbeen pon tak egat..dier pon mamai kot tanya kat aku..

sampai sekarang aku dok PK...kikikikiki..bila PK, kelakar lak..tak da motif kan aku bukak N sarung balik sarung nursing pillow tu..alahai....

8 ulasan:

Falsya berkata...

Dh kenapa jemah gitu..ngigau ke?..ahahhahaa

Masni Syafie berkata...

hahaha...kelakar diluar kawalan minda...hihihihi...

eima berkata...

hahhaha nk ckp pe pun tatau ..... mesteri tu

Zura@Iwan berkata...

mengigau kot tu..
mybe tlalu penat..
bleh jd gitu..hehe

Nurzakiah Hanum berkata...

salam jumaat
singgah pagi

Nad MamaZN berkata...

Ngigau la tu heheh

Zee Suhaini berkata...

setiap malam ke sue??
parah gak tu..
termengigau ke??

Cik Jue berkata...

kenapa sue...
mengigau ke...hahahhhaha