Yang DiSaYAngi

Rabu, 19 Februari 2014

Suraya Yang Selengge sepanjang Menjadi Ahli Koir KPM

Salam Pagi kengkawan..

pagi ni opis sejuk..adoiiii ..sampai ke tulang rasa ni..macam mana nak G negara sejuk2 ni..kikikiki...ok suraya berangan itu percuma ok...belum tentu lagi dapat G..kikikikikiki...

arini nak citer pasai aku sepanjang menjadi ahli koir KPM ni..
macam2 suke duka sepanjang aku dalam gruop ni..penat, sakit tekak, batuk, selesema bagai..macam2...tp tu semua kengangan kan...

macam2 la aksi n muka selengge aku sepanjang aku bergelar ahli koir ni kan...
sekarang pon mcm dah tak da nak di panggil lagi je..entah la...biar la...malas layan org dah tak nak koir ni kan..terkubur saja la begitooo....

korang tgk la muka selengge kawan korang ni yee..aku sendiri tgk pon rasa macam adoi mana izz tak ikut perangai aku..sebab waktu ni aku mmg pregnantkan izz...
 waktu ni tak tau yang aku ngah pregnant..seminggu lepas tu baru tau..ko punya havoc tak egat kan....
dengan mulut burung..rasa nak tampa je muka kan...kikikikiki.,...

 no auta..
no miming..

mmg real nyanyi tau...ikut piching tau...ikut starkato, ikut vibreto, ikut harmoni, melodi N serprano tau...
tapi aku bahagian melodi..ada sikit2 la bahagian harmoni...
luas benar mulut aku kan....macam luaskan kuasamu..luaskan mulutmu..kakakkakakka...


 feel..muka pon selebet...


ok makan time....
nampak gelojoh kan...kak lyn kat sebelah tu pandang je..kikikiki...mesti dalam otak dier...
" sengal si suraya ni"

tapi lepas tu dalam bulan dua tak salah aku ada lagi koir..untuk pehimpunan bulanan kat opis ni haaa
 muka yang sama ...sebab bahagian aku paling ramai yang join jadi ahli koir KPM..dari dolu lagi...

dah beratuq macam tangga sudah....
tak lama lepas tu bulan 3/2012 aku ada join kursus kat JB....
korang tgk la aku haa...waktu melawat ke sekolah seni JB ni...havoc mengalahkan bebudak kat situ...kakakkakaka...tu lebey pada suraya senget kat situ..mahen2 banyak ni...
 haa...nampak...org pon naik risau aku ang ngah pregnant 3 bulan time ni..gaya macam tak pregnant je kan..


 tetibe nampak pulok perut aku kat situ kan...kikikikiki


pada aku satu je...yakin dengan diri dan kandungan..PK yang org pregnant no pasif, being active..ok tak..aku mmg tak da la sangat menjaga waktu pregnant...aku lebey pada beringat yang aku pregnant N aku akan kekal aktif n jadi lebey pada diri sendiri..kalo sengal..mmg kekal senget sengal di situ kan...tp still berjaga,....

aku egat lagi waktu aku pregnantkan izz 6 bulan, kengkawan ramai yang bising sebab aku join senaman 1murid, 1 sekolah...nape nak marah..kesihatan kot..bukan aku melompat terkinja2 bagai pon..dah kata senamrobik...so tak la terlalu laju sgt kot stepnya...tu pon nak marah, nak kepochi bagai...nasib jugak la bebudak opismate yg satu unit ni kata...
"korang ni paham la suraya tu macam mana, bukan reti duduk diam, biar la dier pregnant dier nak aktif..dah mmg sebelom pregnant dier mmg aktif..yg korang nak bising nape..apa2 jadi biar la dier tanggung..kiter doa dier selamat dah la"


tgk aksi aku ngan jemah ni waktu bas rosak kat tepi highway  waktu on da way balik dari johor..tak salah kat kulai rasa ni...

aku mmg suke sangat ngan pic ni...

nampak kan gaya selengge kat situ..buat perangai kan...bas rosak, korang buat hal kan kat tepi jalan ni...


ni pulok 2/2013....lepas 5bulan aku bersalinkan izz...still join koir..waktu ni ada perform kat KLCC..untuk majlis sarana ibu bapa, sekolah bawah KPM...macam tu la...waktu ni still pumping n BF kan izz tau...


adohai selengge sungguh...
akak sebelah tu kak fiza...ni geng gosip jugak ni...aku pas baton, kasi dier pulok..dier baru 2 bulan pregnant time ni...

nampak muka dah elok2 make up...boleh pulok di taruk cekak tu kat kepala...

ok ni paling rasa nak tampa laju2 si suraya ni kan

sama tak kasi...
suraya N suria...
dia la kakak yang mmg mengajar aku mula2 aku masuk keje dolu...

pingitan ke...puiiii...sangat..dalam toilet pon menjadi kan demo ni..

terinagt je zaman2 selengge, senget, penat menyanyi, hafal lirik bagai kan....
tu semua kenangan/...bila la nak melalak lagi ni

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

semua gila2

Falsya berkata...

Jemah mmg selenga..mengong je tau..ahahahha

Nad MamaZN berkata...

Aah perasan gak sue dh kurang berkoir.. Igt dah stop..

lizz berkata...

Waa aktif koir nih..baguih2... pandai nyanyi bukan senang nak masuk koir.
..Tetap comey caam anak dara....

Gieyana berkata...

Kau mmg dlm kategori org yg kelakar yer jemah. Mcm2 aksi haa..:)

Iela Fazielah berkata...

BESTNYER... ILA NAK JOIN JUGAK UNDER UPM TP XTAU NAK TUJU MANA.....

mamabiey berkata...

teringat koir pdhs iolzzz

Tanpa Nama berkata...

aku bila scroll pic ada riben kat kepala ko tu kan.. aku risau wei ko letak pic aku yg sexy takut tko kabur kan... kakakakak.. kenangan koir derrr...

dalila berkata...

hahaha..yg kelakornye gambar time bas rosak kt hughway tu ngan yg pakai helmet tu..bedekah2 aku gelak..

Ibu Lala berkata...

Semua gila gila. Adoii kelakar la.

Ibu Lala berkata...

Semua gila gila. Adoii kelakar la.