Yang DiSaYAngi

Rabu, 12 Februari 2014

Sweet2 lagi kan

Salam Rabu kengkawan...

jutaan terima kasih pada mereka yang sudi memberi kata2 semanagt pada aku yang sedang down semalam..insyallah moga ada sinar untuk kami sekeluarga..

so arini nak citer sweet2 jee...
pagi ni bawak break1st nasi putih sama kari ayam...kari ayam tu malam td punyer....so B4 tido panaskan nasi N kari..pastu pagi tu pon sama panaskan kedua2 yang..ada lebey kan boleh buat makan pagi ni...

aku terus bekalkan untuk en asbeen N aku...
sekali en asbeen boleh lupa bekal yang aku bekalkan..dah pesan td amik sekali atas meja...mmmm..lupa sudah abg tecik tu..adoiiii break1st apa la pagi ni abg tecik tu...org suruh amik balik...bukan jauh pon rumah ngan opis dier...tak mo pulok..balik lunch jap G panaskan balik N boleh buat makan lunch ni ok abg tecik...

so macam biasa pagi break1st kat cafe ngan geng gosip jemah...sekali tgh tunggu air yg di order sekali nampak pulok dalam polistrin putih ada kek2 bagai...teringin jugak nak makan..tekak nak makan benda manis pulok pagi ni..padahal dah ada bawak bekal kot sekali...

terus je tangan ni laju je amik....
oreo cheese cake layer blueberry filling..

tara.....mmmm....sejuk je tekak...so far ok la....

dah lalu kat tekak ni...tetibe teringin lama tak buat oreo cheese cake ni...


p/s : petang ni nak bawak syawal G klinik la

12 ulasan:

eima berkata...

ko kan pandai baking tak de hal lah ni buat kek tu kan .....

aku suka nasi putih ngan kari ... sedapnye rindu kampung tetiba

Fiza Rahman berkata...

Ko buat aku terliur tau. Dah lah aku hantu cheese.

Nurzakiah Hanum berkata...

wow sedapnya

mama tisya berkata...

sejukkk kn...yummmm...hah akak pn lama tk wat oreo cheesecake

amiey lee berkata...

nyummmnnyummm cheesecake sedapppp nyeeeee

Zee Suhaini berkata...

nasib baru lepas makan kek..
tapi dah tengok ni terliur la jugok..hehe

Nad MamaZN berkata...

Ada resepi cheese cake tu? Nk try buat gak la :)

Iela Fazielah berkata...

mmg terliur tgk... tp tgh diet... tuy pun dah langgar pantang ms gi bercuti kat melaka airtu.... nnt kalau buat sendiri bg resepi tau

Cik Jue berkata...

wah tekak asyik nak makan manis je...
heheheheh
nanti buat oreo cheese cake..hello2 lah kita nak jugak sebekas...hahahhaha buat sendiri tak pandai

Zura@Iwan berkata...

wahhh..
teringin plak nk mkn cake tu
hmmm nk cari mn ni..hehe

IntaNBerliaN berkata...

sy pun kalu g kedai nampak kek, mesti tingin nak beli

dalila berkata...

Hamboii..manis lagik..aku klu beli je kek ni bising mak aku..die kate aku suke sgt mkn bnd2 manis..pdhal aku bli bile blk umah mak aku je..kt umah sndr jarang bli sbb laki aku xsuke kek2 ni..kalau dh blk umah mak aku sj la nk bli nk mkn sama2 ngan kakak2 aku..mak aku plak bising..dh terbantut..tu yg aku bli br ni mkn kt umah sorg2 je..smpi 3 hari thn dlm petiais tu..mkn sorg je..danish pun xsuke ;'(