Yang DiSaYAngi

Rabu, 5 Februari 2014

Which Star Are You From By En Asbeen

Salam Rabu kengkawan...

semalam syiok2 la si izz tu memunggah rak2 CD abah tu...sekali kena bising dek ibu...adoi buat projek sowang2 kat dalam bilik kan....terus ajak tido/....settle je izz tido...kena la kemas...takkan nak tunggu CD2 tu kemas sendirik kan...

sekali tengah khusyuk mengemas..sekali aku jumpe ni pulok
adoiii...touching ni tgk...dah berapa kali dah khatam,....ni satu2  nya hadiah pemberian en asbeen kat aku...1st time tau hadiahkan kat pompuan katanya...mmmm...dier pon tau aku ni giler korean...mmmm...di belinya..sebab dier tau aku suke citer ni N tak sempat abis tgk tgk ending...di baginya...


lama sungguh CD ni...masa zaman bercinto tu....dah hampir 8tahun tak salah....beli pon kat alamanda jugak...sekarang kedai tu pon dah tutup dah kat alamanda tu..mana ada dah..dah tukar kedai lain...



tak sangka masih ada lagi kat simpanan aku ni haa...

aku pon dah lupa mana pegi...sekali bila izz punggah jumpe la pulok....
citer ni mmg best gilak...romantik gitooo.....



original CD tu...harga tak salah aku RM80 kot....entah tak ingat..en asbeen yang beli..

katanya simpan elok2...tu 1st time dier bg hadiah kat pompuan..ooohhh so sweet....

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

best anum suka ceta nie

Fiza Rahman berkata...

Dah kira barang antik ni...hehehe...

izan mama mia berkata...

kira lomantik de amor jugalah dia..hihi

♥cikmOt♥ berkata...

akak skang dok layan emergency couple...cita baru sesangat...lum abis tayang lagi kat korea...masak menunggu update kat dramago...

psstt...akak ada 2 cd original...memang mahal la...paling tak pun regenya rm99 tau...gulpss...masa beli tutup mata jek...hehehe

dalila berkata...

romantik jgk laki ko..hihi
aku minat tgk korea..tp tu la..
citer die kan pjg bejelar..
letih nak abiskan..

msredcheesecake berkata...

minat korea rupanya...hhee... sweet nya hasben... swoh dia beli lagik..

eima berkata...

kenangan bercibnta tu ....

Nad MamaZN berkata...

Sweet..!
Kene jaga leklok tu..

Suka pelakon lelaki tu hihi

lizz berkata...

Waa bertuah sungguh hubby romantik gitoo time becinta dapat cd korea gitu..memang la terpikat yer dak hehe

Chekgu Azrine berkata...

Dgr citer best cuter ni..tp akk blm tgok lg..masa tu xda dah nk nonton tv..huhu..cd dvd pun xsmpt

::NureeN:: berkata...

nak pinjam boleh hehee

mekchu berkata...

besan zaman winter sonata je..

Zura@Iwan berkata...

wahh sweetnya
masa bercintan cintun atenya..
dl mmg suka ceta korea gk
tp sejak dh berkawin kan
tk brp nk tgk plak..hehe