Yang DiSaYAngi

Isnin, 24 Mac 2014

Abis Futsal, Ke mana Kami ni?????

 Settle Futsal sabtu tu....
kami singgah ke rumah jemah ni sat amik barang lepas tu terus terjah ke tempat lain sat...
muka org suke menang tempat kedua...yang best...dia adalah goalie yg paling lenang, sebab tak banyak bolos sgt..sebab bola jarang sampai kat dier..kire defend yg baikkan team kami ada...sehingga la musuh tradisi main ngan kami..selmata semua..hahahhaha...
 

korang tau aku ke mana...kami ke sini..atas tujuan yg satu...mmg tak da nak membeli sangat pon kan....

 
eh...eh...semat pulok snap aku kan jemah....
ngah rambang ni..murah+banyak dapat pulok tu kan...
 

haaa...kan dah kantoi...hahahhahahha....
murah tu wei...ada 14pcs = RM14.90
 
 
kami sebenarnya ke de'curve atas tujuan yg satu....tada....

jemah ni dah selemat pakai pon....

aku baru pakai pagi ni G keje...
 
ada sale kan aidijuma...kami terjah la...sehelai RM10..berbaloi jugakkan...nnt ada sale kiter G lagi ye jemah...
 


12 ulasan:

Nurul Ain berkata...

sue.. ko ada beli lebih utk aku x.. huhuhu

Nurzakiah Hanum berkata...

BERBALOI

Masya berkata...

CANTIK TUDUNG YG SU PAKAI TU.. AJ SKRG KELUARKAN BNYK PILIHAN CORAK.. RAMBANG

Rizziela berkata...

seronoknya shoping

Zee Suhaini berkata...

cantik sue..melepas..
ada sale lagi tak??

dalila berkata...

wahh jemah..canteknye tudung..
klu adijuma ade sale lg bgtau aku ye..

Zura@Iwan berkata...

weh..cntik la ko pakai..
nk gk try pakai...

Nad MamaZN berkata...

wuiyoooo cun la
patut berseri2 je tgk pg td :)

IntaNBerliaN berkata...

cantik..!!

sale ni yg best ni

Cho Zila berkata...

banyakker shoppingnyer.. berdesup perginyer lepas habis futsal...
ooo sekarangni trend AJpun menjadi2 yerk.. hargapun idakler pening kepala cam fareeda tu.

gajah berkata...

Weiiiii..alamak hilang seri la aku ni.. hahhahahhah ..

mama tisya berkata...

dpt rege sales rm 10 mmg berbaloi la..akk pn baru order sama plak corak ngan sue pki tu