Yang DiSaYAngi

Isnin, 3 Mac 2014

Alhamdulillah Rezeki di pagi hari


Salam Isnin kengkawan..

alhamdulillah arini bukak blog, rezeki terpancar depan mata arini,...
di sebabkan pemenang2 kat GA Mega by intanberlian  tak beri detail kat ina...so ina minta anak2 solehah dier cabut balik , alhamdulillah rezeki atas nama aku terkena..alhamdulillah...walaupun vaucher diskaun...tp itu dah cukup bersyukur untuk aku....

bukan takat aku... eima pon nama terselit jugak..alhamdulillah rezeki kiter eima uitt..jom beli sesama meh...mung dapat shawl...aku dapat voucher..dah kena dah..pastu pakai sesama G opis..kikikikikiki....




p/s : dia sudah masuk...jom buat keje...


10 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Baru perasan entry ni :)
Apapun tahniah
Utk eima jugak :)

Hanie(SHMA) berkata...

tahniah2. lama x join contest

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

dalila berkata...

huhu..
tahniah2..kalau xnak bole bg kt aku..
hahaha

Fiza Rahman berkata...

Tahniah.

msredcheesecake berkata...

tahniah dear... sonok la tu...hhee

Falsya berkata...

Phewitttt..congrats jemah..

Mimi Azirah berkata...

tahniah sue

::NureeN:: berkata...

tahniah...
rezqi d bln march kan :)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah. tahniah :D