Yang DiSaYAngi

Khamis, 13 Mac 2014

Di Kala Cuaca Panas dan Berjerebu


di kala putrajaya mencatatkan IPU yang tidak sihat ni, dengan panas, jerebu bagai, tekak mula nak makan yang sejuk2 dan manis...

alhamdulillah dapat jugak...nyamannya makan magnum sekarang ni...alhamdulillah nikmat makan time ni....



p/s : asik mengantok je sekarang ni tau..kat mana saja



17 ulasan:

Ayu sukatiakula berkata...

sedapnya eskrem..

Nurzakiah Hanum berkata...

lepak off je la

salwana nordin @ che'wa berkata...

dapnyaaaaaaaaaaa..eskrim

Zee Suhaini berkata...

urmmm magnum..tekak tengah kering ni sue..bestnya kalo dapat ngap..
kat sini pon teruk dah jerebu..ni kes kuar la tadi..terus sakit tekak..

Cik Jue berkata...

sedapnya..........aiskrimmmmmmmmm

Cik Jue berkata...

sedapnya..........aiskrimmmmmmmmm

Iela Fazielah berkata...

sedapnyer.. nak cikit....tp xleh..ai tgh diet...hihi

Myra Jay berkata...

Memang layan kalau makan dengan cuaca macam ni sekarang kan :)

Nad MamaZN berkata...

dapnye eskrem!

IntaNBerliaN berkata...

wah amgnum.. tingin nak makan.. tp xbeli2 gak lagi... bkn pe, bila kuar je mlm.. so, mlm dah tak rasa nak mkn

Fiza Rahman berkata...

My feveret.

Rizziela berkata...

Nak ice cream plz

lizz berkata...

Skang ni cuaca panas n kering berjerebu kemain teruk..kena banyakkan minum air ngan basuh muka...
Amboikan saja la tu nak suruh kiteorang telan ailio nengok eskrem dia..tak lwh jadi nih kena cari jugek ni..

Cute Mum berkata...

uyun suka magnum almond tue.. kadang2 petang kat ofis bosan menunggu waktu balik.. turun pergi speedmart kat sebelah ni beli magnum... sambil makan sambil layan fb/blog.. syok.. :)

dalila berkata...

huwwwaaaaa..sedapnyeeeee...
time panas2 ni plak nmpk ko tayang eskem ni..adoiiii..ptg ni nk kene carik 1!

Zura@Iwan berkata...

magnum tu manis kan..
ak tk brapa sgt
kalau cornetto bleh gk layan..haha

Cho Zila berkata...

dua2 kegemaran hati...