Yang DiSaYAngi

Isnin, 10 Mac 2014

Majlis Bacaan Yassin Taska De Sayang , KPM

Ni pon cerita khamis lepas...
Ada majlis bacaan yassin kat taska..sebenarnya nak bermeeting, tapi tak jadi..so kiter tukar kepada bacaan yassin...ok la tu...time ni kami semua ibu bapa join, tengah syiok2 anak2 sedang beradu memasing dalam kelas memasing..ok la tu kan...
 
pandai tak aunty soya ni snap curik2..kikikikiki....
 
 



Di mana sahaj, soya ngan selfie tak boleh di lepaskan...
 
 
soya bersama cikgu2...siap sambil makan, sambil gebang kan...\
ni dah siap baca yassin semua..alhamdulillah

ni member sue punyer anak...time ni anak2 smeua dah bangun, tp sue tgk dari jauh je izz n syawal..kikikiki...tak mo la masuk kelas dorang..anak2 ni kalo nampak ibu dorang..otak dah PK..
"oohh ibu datang, so kena balik..."
 
no..no..no..
 
so kiter masuk bilik BB...


5 ulasan:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata...

Kemain auntie soya berselfie tau..comey gitu..betultu anak2 kalo nampak maknyer kat taska memang ingat nak balik jer lepastu kslo tak ambik memang meraung la dierang...tgk dari jauh pun jd la kan...

Falsya berkata...

Amboi aunty soya..bile nk berselfie ngan qisya..:)

Rizziela berkata...

syoknyer...

Nad MamaZN berkata...

bagus gak taska ni kan...
banyak xtvt yg libatkan guru n parents

ps: bz? pinjam bahu bleh? :(

IntaNBerliaN berkata...

hihii kang tak pasal2 anak nak ikut kan..