Yang DiSaYAngi

Isnin, 17 Mac 2014

Makan Tak Ajak Nampak


Korang tgk ada org makan tak pelawa aku....aku tak sebelah buat dont know sajoo....siap bersila lunjuq kaki sebelah pastu kata kat aku...
"uiiitt..nasi ayam sedap ni..."

ok bikin panas...tak mo ajak anak yg penat mengemas ni kan...


dah nak abis baru cakap...
"fuhhhh sedap ni...ko nak.."

aku tgk...dah tinggal sisa...alahai sabo je la...layan kan sambil tgk marathon projek memikat suami kan....


nasib baik cucu2 kamoo tidoq maktok..kalo tak, dah kena serbu,...lagi2 si kenit tu..pantang tgk org makan....

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

nyum2

Cho Zila berkata...

dari gambar dah menampakkan kesedapannyer... mana boleh ajak... pelawalah diri sendiri... ni rumah sapalah gamknyer...

salwana nordin @ che'wa berkata...

mak awak ke?

kelakor la pulak tgk :)

Gieyana berkata...

Mmg maktok x pandang kiri n kanan dh tu..:)

Falsya berkata...

Ahahahaha..mana boleh..kang mau jemah abiskan semua..:)))

Nad MamaZN berkata...

berselera tgk maktok makan :)

lieyalatif berkata...

hahhaah care berlunjur dan cara menikmati tu mmg sedap sgt tu...org kiri kanan lalu pun tak pasan tu ...tu yg lupe nak pelawa tu kahkahkah.....

Zura@Iwan berkata...

maktok lajunya mkn..haha..

sedap tk terkira higga tk nmpk ko kan..haha

Rizziela berkata...

sedap sangat sampai melunjur kaki

IntaNBerliaN berkata...

cucu2 maktok xda..patot maktok seronok sgt mkn.. selesa tanpa gangguan..hihii