Yang DiSaYAngi

Rabu, 5 Mac 2014

No in Mood

 
Salam Rabu kengkawan..
 
otak sakit, mengenangkan anak tak sihat di kala ni...ni pon en asbeen cuti, alhamdulillah cuti dier banyak lagi..aku ni dah suam2 dah..mmmm...
 
 
nak BW korang pon rasa mcm malas je..padahal bukak je blog korang kan...
tengah dok PK cara apa lagi aku nak bg anak aku sihat ni...
 
risau bila anak2 tak sihat kan...tipu la mak2 ni tak risau...meh sini aku kasi penampa sikit...kikikikiki...
 
 
aku 3malam ni mmg dah jerlum air asam jawa, tetiap malam izz akan bersama-sama dengan kain2 basah di kepala, dahi, badan, mesti berstokin, tak berbaju...ubat pon bagi jugak...ubat demam mmg bagi...ikut waktu..ubat batuk pon bagi jugak....tp semua tak jalan...ni kat umah aku minta en asbeen mandikan kalo dier panas...bagi dier madu, sapukan jerslyn oil kat dada N hidung dier...
 
td G klinik...malas nak citer..geram pon ada..malas la nak citer....
 
 
 
fikiran tengah kusut...kalo aku ok sikit, aku BW korang macam biasa yee...

12 ulasan:

Ayu azmir berkata...

singgah rabu sini... harap cepat ok...

Nurzakiah Hanum berkata...

take ur time

Fiza Rahman berkata...

Tak nak serabut2 jemah. Nanti susu kurang. Sian nya izz. Cepat sembuh yer izz.

Zura@Iwan berkata...

izz tk ok lg ye?
sbgi ibu..mn tk risau beb..
seb baik ada hb tlg jagakan..

td gi klinik doc kata apa? knp beb? ceta la..

dalila berkata...

sabar sue..doa je byk2..doa ibu kan ubat yg plg mujarab..in sha Allah..antibodi izz tgh build..danish dulu pun kecik2 slalu gak sakit..biasa la bdk2..jgn risau2..jgn stress2..nnt susu drop..trskan je bg ubat..

Cik Aann berkata...

semoga anak cepat sihat..

HYPOGLYCEMIA : JANGAN PANDANG ENTENG

mamabiey berkata...

YELA JANGAN TENSION2 NANTI SUSU KURANG
DULU LAGILA ANAK SAYA DEMAN SUSAH HATI SANGAT-SANGAT SEBAB DIA ADA TARIK SUHU 38 DAH BOLEH TARIK..TAPI KENA BANYAK SABAR LA..YE..LAP NGAN AIR DAUN BUNGA RAYA PUN BOLEH GAK CEPAT TURUN SUHU

mamabiey berkata...

SIANNYER

Cik Jue berkata...

KESIAN IZZ...MOGA CEPAT SEMBUH.

eima berkata...

ok ... semoga izz cepat sihat .. kesian izz ...

aku suggest kan hang bg die milkshake ... campur dalam susu die ...tak pun air yg die suka minum cam oren ka ...
tambah imun bdn die ..aku tgk izz ngan syawal ni rajin sgt demam la skrg ni kan ...

nk suggest hang nutriferon ... mahal sgt pulak .. tp itu lagi bgs yang oi ...milkshake ni tahan 2 bln cam tu klu bg sehari sekali ..berbaloi ngan harga

Nad MamaZN berkata...

Sabar la byk2 sue..
Jangan stress sgt..
In shaa Allah ada penawarnya tu
Dh cuba homopati?

mama tisya berkata...

kalo ank tk sihat, mak la paling riso kn...hrp ank2 sue cpt sihat