Yang DiSaYAngi

Isnin, 3 Mac 2014

Pose nak adik kata opismate



Posing izz sekarang..mmg dah jadi habit dier dah...suke sangat gini kan...lama pulok tu menonggeng ni...

aku up gamba izz dalam IG terus ke FB..sekali member opis aku comment kat FB aku...member aku kata kalo izz pose gini, izz nak adik...yeke....aku sendiri pon tak tau...

yang aku tau kalo anak isap ibu jari kaki, ye nak adik...tp pose gini tak tau pulok haa aku...korang tau ke kata2 org pose gini nak adik...

izz nak adik ke...sabo la yee..insyallah kalo ada rezeki tak ke mana kan...tapi ibu kasi adik nnt, kamoo jgn nak tolak2 macam abg syawal selaloo tolak kamoo tau...


p/s: lepas pose ni, tidoq, bangun je badan dedar

6 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

hihi.tak pernah dgr pulak. kalau hisap ibu jari kaki itu iye..
in shaa Allah.ada nanti adik utk izz kan :-)

::NureeN:: berkata...

a'ah kan, x pernah dgr plak pose g2 nak adik..
anak nureen si emir tu pon suka buat mcm tue..
myb kot ada rezqi dia thn ni hehhee...
amin

Rizziela berkata...

seksinya dia

mamabiey berkata...

tak pernah dengar la..hehe

dalila berkata...

heee..xpenah dengor la plak..danish slalu je wat cmni..tp adik tu?erm..mama xleh nk ckp..tunggu je la..hehe

Mimi Azirah berkata...

hahaha...nih memg betul nak adik lagi nih sue..