Yang DiSaYAngi

Rabu, 26 Mac 2014

XTVT di hujung minggu - kes membuli abah

Salam Rabu kengkawan....
masih cerita minggu lepas...
 
alhamdulillah selesai jua tournement futsal sempena karnival MESCA 2014..
TQ en asbeen sebab sanggup jaga anak2 demi hobi binik kamoo ni..al maklum la...binik kamoo ni aktif sangat...lagi ada geng jemah tu, lagi la aktif kan...
 
pagi ahad tak keman...tp mmg rancangan nak ke mana2 jugak la..
ok jugak la tak kemana kan...sebab badan ni dah sakit2 sangat dah..seluruh badan lak tu kan...
 
elok pulok, bagaikan org mengantok di sorong bantal kan...
mak aku bgtau tak payah masak, sebab dier ada bawak balik lauk kenduri mlm sebelumnya..sebab kawan dier ada buat kenduri doa selamat...so ada lebey, dier bawak la balik..seronok la aku..mmg banyak baring je...krem bagai badan ni haa...
 
sekali hero2 hensem buat hal la pulok di kala aku terlantar kesakitan ini...
korang tgk la
syawal minta abah jadi gajah...
yang si kecik tu...nak letakkan dier sendiri tak mo, nak naik sendiri jugak...alahai...
 
naik la kalo pandai kan...
 
 
haa...tak lepas2 kan naik..hahahhahahah.....
 
kelakar tgk dorang ni...pusing la satu rumah membuli abah dier..makin kurus la abah dier tu..hahahhahaha....
 
 
tak lama lepas tu datang kat aku, dier bantai tidoq pulok...
 


12 ulasan:

eima berkata...

bgs la rajin melayan anak2 ... dr biar ibu je menjaga kan....

Nurzakiah Hanum berkata...

syoknya

Rizziela berkata...

seronoknya tengok anak2 happy main dengan papa dia...meriahkan

Zura@Iwan berkata...

ko jemah mmg aktif bersukan kan..

ak plak tblk..laki ak yg aktif..hehe.

kalau ak ada geng cm ko..mmg best ni..hikss

amboi...best membuli abah dorang ye..

Nad MamaZN berkata...

abh jarang marah2 kot
sonok depa buli abah ek
tapi suka sgt tgk gmbr2 ni
sweet bonding anta apak n anak laki :)

kemain lagi haa si izz ni nak panjat sendri :)

Nad MamaZN berkata...

abh jarang marah2 kot
sonok depa buli abah ek
tapi suka sgt tgk gmbr2 ni
sweet bonding anta apak n anak laki :)

kemain lagi haa si izz ni nak panjat sendri :)

Nora Karim berkata...

heheheh kesian abahnya... tapi oklah... kena rajin layan anak2 time kecik ni...

Myra Jay berkata...

Abahnya dah le kurus, bertambah kurus lagi la jawabnya :D

dalila berkata...

hahaha..sian abah kena buli ngan anak2..nasib dapat abah yg rajin melayan..laki aku danish suruh jd kuda je..haha

::NureeN:: berkata...

cian si abah, dh ler kurus... hehee
tp sronok kan hujung mgu layan anak2 d umah
selesa :)

mama tisya berkata...

ank2 mmg suka la naik gajah tu..hehe

Mimi Azirah berkata...

kesian bapaknye kne buli anak anak