Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 April 2014

2 in 1 Aidijumapariddahh

Dalam 1 tudung, aku dapat 2 brand kan...2 in 1...
mmg meletop la adik kat blog tu kan... jap aku kasi link blog dier...
 

haaa...ni la blog adik cumill ni, boleh la korang terjah...buat masa sekarang ni, mmg adik cumill ni mmg ngah femes sekarang kat laman sosial...mmmm....

tp pihak yg berkenaan jgn lak nak banned dier kan...kesian dier...dier pon macam aku gak....jenis yang tak berkemampuan yang membeli yang mahal2 ni kan...
 
tara...abaikan pandangan belakang tu ye....semangat si ibu minta anak2 bergamba dengan ibu..kang kalo ibu sowang2 pulok...nampak macam poyo sangat pulok haa...
 
arini aku pakai tudung 2 in 1...
dalam 1 tudung, boleh dapat 2 brand kan...
tudung brand mampu milik, di komisialkan menjadi yang mahal...hahahahha...
 
menjadi la...
 
#aidijumapariddahh
 
 
kikkikikiki...
so far mmg senang...tudung sendiri, boleh adjust labuh pendek tudung tu...yang penting di mata en asbeen, cantik..katanya..hahahhaha...sesekali en asbeen nak puji kan, bukan selaloo...
 
nak membeli paridaahhh ni tak mapu weii...ukur baju di badan sendiri yee....penah sekali aku ada tudung paridaahh ni, raya 2011..kejap je la aku pakai...lepas tu tak pakai dah...lepas tu dah lama tersadai aku dermakan pada mangsa banjir tahun lepas..siapa yang dapat tak tau la kan....
 
kikikikik..time tu aku beli pon ngah sale...kalo tak sale, jangan harap la aku nak membeli kan
 
aku ni sedar jugak tahap kewangan aku tahap mana, so nak berfesyen pon ada caranya kan...walaupun murah N mampu milik, tp masih boleh berfesyen, ok what/....
 
tp idok la aku membeli tudung parriiidaahhh yang murah2 kat pasar malam tu kan...sebab en asbeen tak suke aku pakai tudung, bertingkek-tingkek ni..nampak pendek katanya...aku menurut je....

aku suke..nampak jugak la kekemasan di situ kan....

 
korang yang membaca, jangan la banned aku pasai hal ni...aku ni ikut kemampuan aku je...mana yang mampu, aku buat, yang tak mampu tu, duduk diam2 yee....tengok dari kejauhan sajoo...
 
 
 


15 ulasan:

Wawa Yusoff berkata...

tajuk tak tahan..! haha
sungguh tamak nama tudung mu. kikih! :D

Nad MamaZN berkata...

sama la kite sue..
ukur baju di badan sendri
rasa xmampu wat cara xmampu hehe
cantek je sue
yg penting labuh tutup dada

Ayu sukatiakula berkata...

pakai yg murah pun tetap boleh bergaya kan.. glamer da adik yuna bella tu. bagus gak share idea camtu. x semestinya pakai tudungF je boleh nampak cantik. asal tau menggayakan..ye x

Liza Yati berkata...

First time dgr tudung brand 2 in 1 ni. Terbaikklah. Hahaha. Kena terjah jugak kt blog cik adik tu.

Nurzakiah Hanum berkata...

cutenya

salwana nordin @ che'wa berkata...

saya ada baca yuna tu..mmg comel dan kreatif dia buat tudung paridah tu ha..

utk yg kurang kemampuan mcm kita ni sesuai la kan..

kenapanya budak tu kena banned? tak paham aku..bukan dia hina ke apa tudung tu kan cuma kreatif je..

btw cantik dan kemas ko pakai..nnt aku nk try gak la hhhheeee

Falsya berkata...

Kurlas jemah..2in 1 u'olls..ahaha

sYiRa LoKMaN berkata...

hye..syira datang jenguk tuan blog..lama tak tegur..hehe
:) jemput singgah blog syira, akan ada GA APRIL hari ini..tunggu ^_^

dalila berkata...

comei lak haiii..
aku pun ade tgk blog tu smlm..sng je ke nak wat?bole la try nnt..tp aku xde brooch yg pjg..aduhhh..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

sumpah cantik beb!!!
nice try

& kite mau try jugak la pesen gini..
haah, mane mampu nk pakai 100 lebih selai beb..

Masya berkata...

bijak².. cantik sgt sue 2 dalam 1, berbaloi² beli aidijuma ni sekarang bnyk pilihan crak.. yg penting blh gayakan macam².. kelas macam paridahhh gitu..

eima berkata...

mmg terbaik la ... fenomena la pasni ... blogger mmg pencetus fenomena terbaru dunia fesyen ....

Azura Aziz berkata...

comey2... td baru bc tutorial dlm blog Azhafizah hehe..

kita dah xpkai tudung camni lg la.. dah xreti pulak nk pakai haha..

Fiza Rahman berkata...

Ok...Nak terjah blog dia jap. Nak blajar ikat tudung aidijumapariddahh.

Myra Jay berkata...

Cantik nengok pakai tudung gini..
Jeles la, nak kena buat jugak la... :)