Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 April 2014

2nd time Yuna Bella Style

 
Salam Selasa kengkawan....


arini masih berbawalpariddaahhh..

semalam #aidijumaparidaaahhh..

wahh tajuk tak menahan yuna bella style kan...sebab dier la mencetuskan fenomena ni kan....sila saluted sama adik cumil ni ok..




arini juz bawal je...kang aku up aidijuma kang kena banned lak..padahal tak pakai tudung aidijuma kan...


tapi member2 opis aku kata muka aku macam muka budak sekolah pakai gini...kohaja kan..hahahhahah...dolu bukan main lagi kan korang kata muka aku tua la, mua la, dari en asbeen kan..sebok la kata en asbeen tu adik aku la..sepupu sepapat korang la...natam...sekarang gini lak..hahahhah...suke hati korang la..janji jemah rasa, jemah suke pakai gini, selesa...mmg fenomena style ni kat laman sosial sekarang...G la mana pon dah jumpe style gini dah...tak leh nak bangga diri kat situ ko sorang je yang pakai style gini..hahahhahah....

 
 
wahhhh nampak suci je muka...kalo tak, muka rasa macam minta penampa je kan..hahhahah.....
 
 
 
p/s : sila pensan sama kawan korang sebab dier mmg suke #selfie ok...

15 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Phewitttt...dari malam tadi aku try ber aidijumaparidah ni. Tapi tak jadi²...huhuhu...

Nad MamaZN berkata...

suka la...
tp tak reti lg cane nak letak brooch tu hehe

sYiRa LoKMaN berkata...

wewittt..cantikk

Nurzakiah Hanum berkata...

WAH BERJAYA

Falsya berkata...

Hehehhe..suci sgt muke jemah..ahahah

msredcheesecake berkata...

akk penah try gak, tapi buruk je akk buat...hhhee ... tangan tak lembut gaknye

salwana nordin @ che'wa berkata...

tgh IN kot fesyen ni hhheeee

dalila berkata...

haah la sue..mcm muke masa skolah dulu..meletop koo..

Azura Aziz berkata...

amboi semakin ayu dengan yuna bella dia.. tp siyes tak tipu, sue cantik pkai tudung camni..

Sally Yatiey berkata...

Cantikkkkk ;)

anajingga berkata...

comellah ni... trending dah blogger gadis manis tu..betul gak kan kalau pandai adjust pasti nampak menarik..

Myra Jay berkata...

MJ je blom try lg gaya gini walhal mai keje hari2 berbawal..heheee :)

Okla orang kata budak skolah, awet muda gitu :)

eima berkata...

ok la tp ai ni malu nk cuba kikik

Cho Zila berkata...

wau oklertu dah menjadi tu.. comel tak kak tun.. eh bukan kak tun yerk...

Mimi Azirah berkata...

Hehehe...memg trend skang pakai tudung cenggini