Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 April 2014

Apabila Sel-Sel Otak Mula Berhubung

Lama tak citer pasai budak tecik ni...
geram ngan budak tecik sowang ni...cukup la banyak akal dier tau sekarang ni..pandai demand sana sini...tak nak je, cecepat menggeleng..kalo nak benda tu kan...tak dapat mula nak mengamok....pandai merajuk pon iye gak...
 
suke gaya dier merajuk...abang dier amik barang dari dier, mula melalak mcm kena pukul , lepas tu sembam muka kat lantai, menonggeng, merajok la tu...kikikikiki...
 
bila sel2 otak mula berhubung...tgk abang dier khusyuk segala macam mainan, segala macam pembelajaran, izz dani aqlan pon tak mo ketinggalan jugak..nak jugak sel2 otak dier berhubung...dier pon nak merasa motor2 halus dier berfungsi dengan baik kan...
 
ni la fav dier sekarang...benda tu dah jadi hak milik izz dani aqlan dah...abg syawal dah tak heran dah ngan puzzle ni...lebey suke ngan alphabret ngan choo choo train nombor tu...
 
dier tgk abag dier main2 puzzle tu..dier pon nak jugak...bila dier dapat letakkan dengan shape yg tepat...dier mesti "yeeaayyyyy"..lepas tu siap tepuk2 tangan....suke la tu dapat siapkan...kikiki..sweet je bila tgk muka teruja si izz dani aqlan ni tau....
 
 
dier pon sekarang dah pandai main ngan abg dier...dah boleh tidoq sebelah2 abg dier..mmm...yg kelakar malam td terjaga tgk izz tidoq kat celah kangkang abg dier..adoi macam mana la boleh ada kat celah kangkang abg dier tu..hahahah....
 
budak tecik ni makin banyak demand tau...geram rasa nak picit2 je hidung cumil tu tau.....



 


8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala tomei2

Nad MamaZN berkata...

waaa pandainya izz!
blaja rajin2 k!

Fiza Rahman berkata...

Pandainya ☺

Petak Bunga berkata...

Brg br seronoklah dia.
aBg dh bosan

Diana Rashid berkata...

adik manja nih..abang mesti sayang sangt kat dia...

dalila berkata...

pandai izz!!
rajin belajar ikut abg syawal..

Mimi Azirah berkata...

Pandai izz...geram je...

saya pilih untuk sihat berkata...

vitamin semulajadi untuk menghubungkan sel-sel otak dengan Dha dan EPA, serta menguatkan antibodi anak yang kurnag selera makan.