Yang DiSaYAngi

Rabu, 23 April 2014

Bestnya Tengok Wayang

Aku ni last tgk wayang bulan 5/2013...last tgk citer ironman3..

lepas tu tak tgk dah wayang....en asbeen baru2 ni tgk captain america pon tak ajak aku tau..sadis sungguh...mmmm....

tetibe aku dapat gamba ni thru group whatssapp...

panggung wayang di greece...


mak aiii kalo aku ni mau tak mo kuar dari wayang ni kalo gini gayanya kan...hahahhaha....mau2 kalo kena citer hantu...mau aku terus tidoq tekup muka ngan batal, tarik selimut..elok ngan aircond..selamat kat situ..hahahhahaha....ni bukan tahap selesa ni, ni tahap mmg selesa abis ni...kalo ada kat malaysia ni mau org berduyun2 beratoq nak masuk tgk wayang..biaq la citer kat wayang tak best sekali pon kan...hahahhahahahah...


kalo korang mau kaa gini...serupa tgk kat umah iye dak...

16 ulasan:

mama tisya berkata...

ni mmg lena tdo..hehe...kt kl yg beanie mcm akk p tgk aritu ok gk..bole baring2

Nurzakiah Hanum berkata...

COMFIRM TIDO

Falsya berkata...

Kalau ade gini la kan jemah, bukannye nye sound effect dr cite tuh tp dr mulut2 org yg berdengkur..ahahahha..

::NureeN:: berkata...

nak jgk la klau tgk wayang mcm tue.. best2

:: Cik Viva :: berkata...

Lau macam ni, konfem la wayang tengok kita...zzzzz

Nad MamaZN berkata...

best lg tgk kt umh klu gini...
tarik langsir kasi gelap
jimat pun jimat hehe

Zee Suhaini berkata...

kalo ada kat mesia cam gini rasanya bersusun orang beratur..kalo masuk terbongkang tido pon baik tak payah..

Azura Aziz berkata...

oh kalau camtu kekdahnya, baik dtg bawak selimut dan bantal.. tidur terus hehe..

Syazana Zainn berkata...

amboi! bestnya
bleh tido terus hihi

lieyalatif berkata...

perghhhhh ini bukan tahap selesa...ni tahap dah sengaje suruh aku membuta jek kahkahkah.....

Myra Jay berkata...

Hheee, p panggung bkn nak tgk wayang tp sbb nak tdo je..

tp terjamin ke kebersihannya, kan?

eima berkata...

mmg budak muda kaki buat wayang yg syok klu gini hihi

dalila berkata...

wahh..hebatnye..klu kat malaysia ade camni confirm hari2 penuh..lg 1 lain pulak yg jadik nnt..hahahah

Mimi Azirah berkata...

Kira ok la last tgk wayang thun lpas....mimie lg la last tgk 2008...

IntaNBerliaN berkata...

kalau camgini gaya mcm mau tertido ni.. hihi

Tanpa Nama berkata...

klu ini la gaya nya.. aku tumpang mana yang kosong.. hahahah