Yang DiSaYAngi

Khamis, 3 April 2014

Bikin Luruh Jantung Ibu

 
Pagi sabtu lepas seperti biasa...izz dan aku akan bangun awal..takkan aku nak buat dont know bila izz dah bangun...kang ada benda yang tak sepertinya dia main N jelajah...walaupun ngantok, ku gagahkan jua bangun awal...
 
seperti biasa aku siapkan semua kerjaan rumah yang menanti...dah nama bangun awal..tidoq balik pon awal la si izz ni..nasib baik jugak la dah siapkan lunch awal, tinggal makan je...lepas tu aku siap2 izz tidoq tengahari...so bila tengahari tidoq awal izz ni, tak selari waktu tidoq ngan abang dier..makanya dier pon bangun awal la petang tu..mmmm...
 
jam 3pm aku ngan izz siap2 makan...sekali tu bila aku nak iron baju, baru membelakangi izz tak sampai seminit...
 
tgk2....
 
adoi....
 
bikin luruh jantung
korang tgk mana dier panjat....adoi panjat atas oven maktok dier kan....hahahhahahha...
 
terkejut jugak aku tgk dier....adoi menjerit aku ni haa..tp sempat jua HP di tangan ni aku snap kan..mmm...nahaaaiiii....aku bising kat dier...dier boleh bantai gelakkan aku pulok.....tu kalo terlentang tu....aduiiiiii...masalah aku kat situ...
 
dah kena bising dengan ibu dier haa...

terus minta ni haa kat aku...mmmmm...
 
dengan muka tak bersalah kan, gelakkan aku...terus minta susu N zzzzzZzZZzZzZzZzzz balik....
 
 
 
p/s : bikin cuak je kamoo ni dik
 
 
 


18 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

OO TIDAK

DrCat berkata...

ya robbi!...

mcmane leh panjat smpi situ,..mujur oven tak terpasang..huhuh...

sue, ni catlina..:) kalau ingat lagi la..jemput to my new blog yea

Kisah Si Dairy berkata...

alahai...ngerinya...

Zee Suhaini berkata...

nasib baik sempat perasan sue..
kalo jatuh tu memang haru sungguh la..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

cepat mak jemah....
tertonggeng kan..

hahaha..
siapla mak jemah pasni
abesla izz kemas!

lieyalatif berkata...

opocot!!! tokojot aunty lieya tgk izz oiiii..kemain mencecet laju ko panjat yeak...adoiiii...

budak2 baye izz ni mmg takleh lepa kan sue...mate kene perati selalu hah...diam2 jek dieorg ni bikin projek...

lizz berkata...

seriau lak nengok izz ni tau...adoi...cepat2 pi amik dia...hehe...sukalatu dia dapat landing atas owen maktoknyer tuh...

Fiza Rahman berkata...

Mau tak cuak wei. Tapi cuak2 pon gambar kena amik dulu...hahaha...

Pandai izz kan. Trus minta nenen ☺

Ibu Lala berkata...

Adoi seriau tgk. Kemain mengebat lagi dia kat situ ye.

Mimi Azirah berkata...

Memang lasak btul izz nih tau...

eima berkata...

bahaya nye ... 24h ken apantau ni ... boleh tahan jugak ek kamu ni izz ... seb baik ibu nampak

Rizziela berkata...

Allahuakbar..anak oi.... Izz Izz kalau la oven tu terjatuh..dengan kamu2 sekali jatuh tau tak sayang oii..

Memang x boleh biar lah mcm tu..kena dok tengok salalu..bahaya..dah jatuh..kena plak barang lain jatuh atas dia..Ya Allah..Minta dilindungi Nya

Nad MamaZN berkata...

izz izz...
memang tek

Nad MamaZN berkata...

tak abes taip! haha! delete la komen td :P

izz, terkejut acik nad tgk izz bijak panjat tggi2 camtu... takmo buat lg tau, haha!
takut kena marah trus nenen n tido ye? mmg anak yg bijak ;)

::NureeN:: berkata...

sama gang ngan emir la nmpk gayanya
otak giliga klau bab nk memanjat
kerusi meja selamber jerr dia bleh melangkah haha

mama tisya berkata...

uiks bahaya izz oiii

dalila berkata...

mak aiiii..acaner die panjat tu??
tinggi benor..bahaya btl..kejap je dh spi ats ye..dasyat btl

IntaNBerliaN berkata...

2 x 5 la dgn si aqilah tu haaa.. suka benor panjat..