Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 April 2014

Black Canyon Untuk 2nd Time

Cerita Semalam..
 
 
 baru cukup korum geng gosip ni bertandang kan...kalo tak, ada la, tak larat jalan la, sakit kaki la, malas la, ada keje la..hahahhaha...so semalam dapat join sekali...ok dah ni....
 
untuk kali kedua makan kat black canyon ni...so far masih mampu milik jugak la harga dier...
 
last aku egat aku makan tahun 2011...lama sudah tu..ni datang balik..nampak banyak menu baru dah ni...
 
kompom aku makan nasi la...si jemah tu makan bihun tomyam N si paskitani ni makan keoyteow je....apa si jemah tudung biru tu makan...
 
opss...sowi no outside food allowed..hahahhahaahhah
tgk bawak bekal kan ko kak...
 muka menikmati air org bukan main lagi...bak sini...bak kata member aku ni...ni teh tarik mamak+aiskrim kat atasnya..hahahhahahha
 
 
ko tgk dier bawak bekal ni..aku dah selamat makan, buang baik dah pagi tu..hahahhaha..lambat la ko jemah, nak makan time lunch kan....
 
 
 
p/s : sesekali berkumpul, seronok, gosip tak hengat
 
 


3 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

xpenah lg mkn kt sini...
seronok skali skala together gather camni :)

dalila berkata...

aku xpenah mkn pun kt cni..
xtau ape yg sedap ;'(

Mimi Azirah berkata...

Xpnh mkn kt situ..best erk sue