Yang DiSaYAngi

Khamis, 3 April 2014

Budak Yang Liat Nak Bangun Pagi

Salam Khamis kengkawan..
 
tadaaaaa........yeeayyyyyy jemah dah muncul setelah 2,3 hari tenggalam timbul ni...kelaut je mood ni...BW aku terjah jugak korang...tp mood je selengge seperti tuan tanah jua..kikikikikii....
 
cerita minggu lepas N minggu ni la yee...dah nak abis minggu dah....minggu lepas punyer tak abis...
 
kisah izz dani aqlan yang makin susah nak bangun pagi ni...
 
budak kecik ni bangun pagi kan...makin susah nak kejut...siap la si ibu ni assalamualaikum bagai kat dier..pon tak bangun jugak...mmmmm.....
 
tala susu kat dier pon tak heran dah sekarang ni..bukak upin ipin pon tak heran dah..kikikiki...sweet je kejutkan budak tecik ni tau...rasa nak gigit je...tapi kena kejut jugak bangun pagi, nak G sekolah ni...kena mandi wangi2....ibu awak suke anak2 dier wangi2 tau....
 
tp cer kalo time tu, time cuti..weekend...adoi, tak yah minta kejut...dier boleh bantai bangun jam 3am minta bukak kartun..mana aku tau...yg penting bukan dier cakap...tp dier bangun N duduk depan laptop sambil tunjuk laptop....minta tgk karton la tu...maap dik...time tidoq lagi ok....mmmmm...malas ibu dier nak layan, minta abah dier layan...dier takut sikit ngan abah dier...kikikkikkiki...
 
ado kaa jam 3am minta tgk karton...alahai dik, macam2 kamoo ni dik...
 
 
p/s : arini KPM ada APC2013...untung la kami budak koir tak di perlukan lagi...G la carik yg lain...mmmm...sadis..habis madu sepah di buang..buang mana, pon tak tau
 
 


10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe
sedap tido nie

Amanda Suria berkata...

itu maknanya dia sgt bijak.....liat bangun tp x nangis x per..jangan jadi macam anak buah SA...liat bangun bantai nangis...satu taman boleh dengar...

Nad MamaZN berkata...

comey sgt izz tu!
sempat ibu dia snap2 amik gmbr
tang muncung yg mahai tu :)

Fiza Rahman berkata...

Comelnya izz tido. TU apsal berkerut dahi. Silau erk...hehe...

dalila berkata...

same la..danish skang bukan maen payah nk bangun mandi..nk tggu aku jd biru dl..tension btl..

dalila berkata...

ehh..ijoo..silap..hahaha

LiYa HaNiF :: berkata...

sama cam qalesya... jenuh nk kejut bangun pagi2...

zal88 berkata...

KPM jugak ye?td APC JPN N9 nyanyi ;)

Mimi Azirah berkata...

Tido sedap tuh yg liat nk bgn..heheee

IntaNBerliaN berkata...

hahha izz ni lbh kurang aqilah la.. aqilah pun skrg dah nampak liat nak bgn pagi