Yang DiSaYAngi

Rabu, 23 April 2014

Customer Service

Salam rabu kengkawan...

pagi ni jemah jadi CS kat kaunter bawah ni...

perkara yang paling tak suke N bosan yang jemah tak suke buat..nasib jugak la tak amik jawatan ni dolu waktu mula2 mohon keje..mmmm....sebab aku ni tak suke duduk 1 tempat je kan....nak2 melayan call bagai ni kan....



nampak muka bosan di pagi hari menunggu kedatangan pelanggan hantaq surat segala macam...mmmm....cepat la pukul 1 ni, nak makan, nak duduk kat workstation sendiri...tu yg paling heaven sekali kan...walaupun keja atas meja tak banyak menunggu kan...lebey duduk tempat sendiri...aku ni kadang org pon suke mencarik jugakkan...


tapi duduk sini dapat la terjah korang kejap2 kan....


ok la nak BW korang...next entry nanti yee...daaa...ehh...ehh...ada org datang la..daaa



6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

LAYAN..:)

Nad MamaZN berkata...

aaaa canteknya tudung!
klu p aj ngan jemah inform awal2 k
nak tumpang sehelai dua :)

Falsya berkata...

Xsuke jugak jd front liner..hehe

Myra Jay berkata...

Comel la Sue bertudung bawal apatah lg AJ..
Seyes, nampak kiut :)

dalila berkata...

aku xreti nk layan org..tahap kesabaran tak tinggi..kasar satu hal..haha

Mimi Azirah berkata...

Hahhh...bile duk ngadap keje yg sme slalu memg boring...kne multiwork lpas nih