Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 April 2014

Hai Abg Botak...

 
Salam kengkawan...
 
 kisah izz dani aqlan kena sodok kasi botak rambut dier..kesian dier..kikikiki..tapi nampak dier kena botak pon, macam rupa tak da pon kena botakkan...
sebab rambut nipis sangat...
 
 
korang tgk la budak muka banyak akal ni...
 
alhamdulillah nampka izz ni makin banyak berdikari dari abang dier..abang dier nak manja je lebey..masuk taska pon dah pandai masuk sendiri...bukak kasut sendiri, letak kasut sendiri, masuk taska sendiri..so sweet....
 
cikgu dier dah gelak2 tgk izz dah botak gini....


10 ulasan:

Falsya berkata...

Hai abg botak..botak2 pun chumel la ibu..;)))

Nurzakiah Hanum berkata...

TOMEI2

nurfadilah suardi berkata...

sweet je muka izz ni...geram tgk

Azura Aziz berkata...

biasa ank no 2 akan lebih berdikari kan..

lieyalatif berkata...

mutak2 pun tetap hensem bergaye gituuuu...ini mcm senang laa keje omak ko yeak izz..tak payah sikat2 dah tiap kali pas mandi heheheeheh

Nad MamaZN berkata...

comel je..
geram btul..
mmg muka banyak akal ni..

Hazinra Namir berkata...

bagusnya si kecik ni dah pandai berdikari :D, tak pe sodok sikit je, nanti rambut jd lebat ;)

eima berkata...

anak ke2 mmg cam ni ..independent .... comey pe botak

AYuNG berkata...

hi abg botaaakkkk

nk kenal boleh?





hehe

Mimi Azirah berkata...

Huhuhu...dah botak.makin hensem