Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 April 2014

Sifu Cekodok Bilis + Bento

Khamis lepas aku G alamanda..mmg port time lunch pon kat sini...nak ke mana lagi..sini je la port aku pon..settle je memborong kat aeon big...geng gosip aku nak membeli kat auntie anne sini...sekali bila aku dok la menjemahkan diri nak membeli N nak try menu baru dari auntie anne ni, sekali aku terasa ada je hamba ALLAH ni macam pandang, macam kenal aku...
 
sekali aku pon pandang dier..dier pon gaya.."iak..aik.." kat aku.terus servis order N membayar bertukar tangan...
"jemah ko beli jap..aku nak jumpe member aku..."...
 
aku sampai je kat dier..terus tak tanya..
"ni lieyalaitif ke..?????"
 
idok jemah kepochi benor tanya gitoo....terus salam cium pelok bagai..buat muka kenai kan..hahhaha..tp mmg kenai pon....
 
sembang mambang bagai, kawan aku settle je membeli terus cakap kat kawan lieya ni...
"nak amik gambo boleh tak?????
 
tu bukan ayat soalan....tu ayat merayu..hahahahhahah....
 
dapat la sesnap dua kan....
aku up member2 aku katalieya putih....yola lieya putih, aku je tak..hahahhaha....aku putih tau..kakkakaka.angkut  bakul sendiri....tp lieya ni mmg putih sepuk ko...rasa nak tampa dier lelaju, kasi merah sikit muka dier..hahahhahah...
 
lieya mmg sama dengan je ngan aku..bukan takat aku yg mulut macam bertih jagung, dier pon sama....siap membahan aku pon jadi kan ko nyah..hahhaahhaah...
 
yang best dier cakap kat kawan dier...
"amik gamba kasi aku nampak kurus..."
 
rasa nak tampa je..hahahha..domok la sangat...
kalo korang tgk kat blog dier..mmg nampak semangat jugak minah ni..jgn terperdaya ngan semua gamab2 tu...alahai kurus  udah macam tulang bergerak dah macam aku jugak...cakap banyak..hahhahahah...
 
kurus weii..kawan aku yg suke terjah blog dier pon kata dier lain dalam blog, mmg nampak kurus melidi...mmg geng la ngan aku kan....

pon sama tinggi kan kami..hahhahahah.....
 
serius aku mmg tertipu ngan gambo2 dalam blog dier tu..mmg kurus weiii....hahahahha...tp yg nyata lieya mmg da bomd, sembang kencang, entah betoi ke tak, aku tak au, yg pasti bila sembang kencang ngan dier..aku pon sama kencang..hahahha..mmg best la kawan ngan dier....
 
yang best dier boleh kata ape tau..
"aku dari jauh tau dah mung jemah...nampak muka nak membeli pon kepochi.."
 
 
hahahha...kuang asam...aku tanya ngan kawan aku,....natam dier pon mengiyakan..hahahhahah.....
baiklah suraya kepochi..hahahhahaha

mana tak kepochi..korang tgk air dier..mak aiii beso benar...hahhahah...
nasib murah//......
 
 
 
aku duduk 1 parcel ngan dier pon tak penah jumpe...dier kem kesihatan, aku KPM pon tak penah bertembung...alahai...


7 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

tu la, rupanya sama saiz je ek ngan sue..
putih btul hehe...sue pun cerah gak sbb ada nur haha!

xleh blah bila teringat 1st time jumpa sue kt alamanda dulu...sue igt x? hhaah!
mati2 kite igtkan sue blogger lain, naseb sue kenalkan diri dulu heheh..klu x,malu guwe! :p

Nurzakiah Hanum berkata...

ALA CUTENYA AKAK2

mama tisya berkata...

selim melim dua2 ni

Azura Aziz berkata...

selimmak jemah.. kita jer yg chubby2 ni uhuk..

eima berkata...

AKU RASA AKU DAH PENAH BACA ENTRY NI .. HIHI KE DEJAVU NI EK ... HIHI

SAMA LAWA LA KORG NI ... ADE MANISNYE MASING2 ......

Falsya berkata...

Nape kurus nie..aii is jeles okayh..

Fiza Rahman berkata...

Dedua slim ☺