Yang DiSaYAngi

Rabu, 16 April 2014

#surayamakanbanyak

sebab dah nak lunch kan..nak up gambo makanan la...ni cerita minggu lepas....
aku makan kat anjung kat opis ni...sedap weii yang tak menahan tu..korang tgk la aku makan apa N banyak mana aku makan....
 
 perrgghhhh burger mayo leleh tau..mmg terbaik la...
 
di sulam pulok makan dengan ni
 
mihun sup da bomd...sedap weiii ...jarang2 aku makan kat anjung ni.malas jalan jauh..alamanda dekat sikit ngan opis..hahahhahahah.
 
 
 
p/s : aku ni dah cop muka alamanda dah....kat opis pon G alamanda...balik uamh pon nak G alamanda gak..hahahhahahah


6 ulasan:

Mimi Azirah berkata...

Eeeeeeee nih mendatangkan marah nih...org berdiet bantai up pic beger....

Nad MamaZN berkata...

beger leleh tu but leleh ayaq liuq la, perghhh!

Syazana Zainn berkata...

Salam perkenalan ;)

wow tempting nya burger ni sis

serious lapor pula memalam gini :D

Cik Puan Rara berkata...

oiii siap meleleh2,ni dh overrr ni!

Cik Ecah berkata...

bege yg sedap lg leleh2 mayo tuh kak cukup baik utk menambah kan lemakss hahaha ;)

:: Cik Viva :: berkata...

tu diaa burger leleh...terbaek lah.