Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 April 2014

Photoshoot sebelah Mapley

Salam Khamis kengkawan...
 
kejap je dah khamis kan..mmm.....
 
ni cerita semalam...en asbeen ajak amik gamba passport kat sebelah kedai mapley yang selaloo kami terjah tu...kat presint 9...kalo aku ngan kengkawan panggil mapley rajoo...kalo org kat situ2 panggil mapley terowong, sebab dekat dengan terowong menghala ke presint 11...
 
 
boleh pulok dalam kete tidoq pulok.....
baru nak ajak makan sekali..
 
bila en asbeen mula nak amik  gamba tu, aku cakap la nak amik sekali...dier pon...yela dier bayar...tu yg aku request tu..hahahhahah...sekali tetibe aku cakap kat en asbeen..
"abg...untuk syawal sekali boleh...?????"
 
senyum je en asbeen...boleh aja......
 
so far en asbeen amik gamba, cukup susah la nak senyum...mmmm last2 aku cakap kat org yg amik gamba tu..
"jap dik...suruh sikit abg tecik ni senyum, cukup susah la nak senyum kan..."
 
bila dah snap 2,3X adik amik gamba tu tunjuk kat aku, bukan tunjuk kat en asbeen dolu..hahahhaha...nampak sangat aku kuat kritikkan....takpe, kritik demi nak bg laki aku hensem sikit dalam gamba...so aku ok...lepas tu aku minta syawal dolu amik gamba, sebab aku still dukung izz yg nyenyak tidoq tu....
 
kelakar sungguh gelagat syawal pertama kali amik gamba passport ni kan....
korang tgk la video yg aku amik ni....
 
 
video
 
ada yang boleh tgk tak..aku up video ni melalui HP aku....gamba ye thru computer ...
 
kelakar dengan gelagat syawal...sebok la dok cheese die bagai kan...hahahha...aku la ni dok cakap ngan dier mula2..."syawal say cheese"....terus la dier dok sebok sebut N up sign peace..hahahhahah..kelakar la syawal...bila adik amik gamba tu kata suruh letak tangan kat lutut, dier mengikut la adik yg amik gamba tu...hahhahha....
 
bila dier dengar abah dier sebok la sebut "gud boy...gud boy...."
 
dier angkat la pulok sign gud ni....hahahhahahah......bila kata jangan angkat..nak angkat jugak tangan tu...tp sipi2 je..akhirnya, ni la resultnya...
 
 
 
paling yg aku teruja tgk, result gamba syawal...sangat la suke dengan muka tu...nampak la kamoo tu dah besr syawal...aku up gamba ni kat IG..ramai tanya aku nak G mana...hahahhahah...jgn tertipu tipah2 sekalian yee....jemah ni tak ke mana pon...sesaja amik....nak ke mana, buku merah pon tak penah ada...nak ada pon tak tau bila...hahahhahahha...entah2 tak kan penah ada kot..tak tau la kan....gamba aku tu saja untuk simpanan aku, sebab gamba passport aku dah takda dalam simpanan, sama ngan en asbeen, tp dier memerlukan untuk lengkapkan borang yg dier isi kat opis tu...untuk syawal pulok, lebey kepada aku simpanan untuk tahun depan...yela nak masuk tadika dah abang syawal ni, so kena la perancangan awal kan...ni awal sungguh ni..hahhahaha....
 
adik mana...tarak...sebba still mengeroh ajoo...dah abis baru sebok nak bangun..hahhahahhaha...
seronok tgk dorang happy , aku pon bahagia....
 
 
 
 

 



p/s : mood sedey di pagi hari... al-fatihah

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

assalamualaikum
singgah pagi:)

Azura Aziz berkata...

hehe.. dah tgk video tu smlm kat istagram.. klakar ;)

Nad MamaZN berkata...

nk tanya gak soalan yg sama..tp ai is segan hehe...
takpe, perancangan awal utk syawal..janji xlupa letak mana hehe...

nape sue, sape meninggal?

Cik Ecah berkata...

comelll jerkkk diaa hihi

eima berkata...

ok la syawal behave klu anak aku jenuh jugak nk pujuk ....

Cho Zila berkata...

ohhhh ingat nak kemanakah tadi.. memang kena ada jer gambar paspotni senang kalau cikgu2 nak...

Mimi Azirah berkata...

Bagus la sue nih amik gambar siap siap

lizz berkata...

Hehe pandai syawal posing ..boleh simpan buat kengan ni....hehe