Yang DiSaYAngi

Selasa, 8 April 2014

TQ Aunty Nad For Your Present

 
Salam Selasa kengkawan./...
 
mood excited nak bercerita...
heran jugak la pesal la NAD asik tanya dah sampai hadiah ke belom...alahai apo benda la pulok ni kan...
 
aku pon tanya ngan opis aku ada parcel sampai tak...dorang kata ada...suruh datang amik...aku terus la bergegas amikkan...
 
sekali aku tgk, bukan nama NAD pon....dah ni dari siapa lak ni...confius sudah...mmmmm....
 
bila bukak...
 adoiiiiii menjerit seronok weiii aku petang tu....apa benda la nad ni bagi kat aku...aku dok la PK...bufday aku lambat lagi....pehal nak bagi hadiah kan...
 
sekali bila bukak...
 
 
eh salah erk....bukan hadiah untuk aku...ni untuk syawal ni...ikikikikiki...
 
suke2...ibu dier yg excited lebey kan.....
 
adoiii NAD ni mmg jenis murah rezeki tau...bangganya dapat kawan ngan NAD ni, tak penah kire untung rugi, susah senang dier...janji kengkawan suke...dier lagi suke...bukan mudah nak dapat kawan gini kan....
korang tau selama aku kenai nad ni, alhamdulillah  NAD ni mmg jenis murah rezeki ya amat...
 
ni antara yang penah aku catatkan di sini la...
 
 
 
nampak tak..alhamdulillah murah rezeki nad ni....
 
aku terus call en asbeen petang semalam waktu dapat...en asbeen pon rasa touching je ngan NAD ni tau....aku pon sama....
 
 
terus la balik aku tunjuk kat anak2...si syawal excited, menjerit keriangan, suke betoi..siap bagitau maktok dier...adik dier nak main sekali pon tak bagi...alahai....kikikikiki...lepas tu si izz main yg lain, pon izz kena ngan syawal...dah tahu la tu, tu dier punyer kan....kikikikikiki.....
 
 
alhamdulillah TQ NAD....atas segala pemberian ni...
 
 
 
p/s : touching sungguh dapat kawan macam ni...bukan sebab aku dapat macam2...tp sebab nad ada time susah senang..itu yg penting


12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

BESTNYA

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah rezeki. Untung dpt kawan yg oemurah mcm nad kan ☺

msredcheesecake berkata...

untunglah syawal... lahmadulillah...

salwana nordin @ che'wa berkata...

rezeki syawal dan murah rezeki nad jugak :)

seronok kawan gini kan...

nurfadilah suardi berkata...

Alhamdulillah rezeki Syawal. Seronok Syawal ye

Zee Suhaini berkata...

murah rezeki syawal..

Gieyana berkata...

Tahniah..nak juga leh?

Nad MamaZN berkata...

adiah bday syawal, lepas sebulan baru syawal dpt huhu!
sori syawal..!
xde apa la sue, mmg dah niat pun nak kasi present kat syawal.. as reward gak sbb syawal sentiasa banggakan ibu n abahnya.. cik nad tumoang hepi je :)

nnt share share ngan izz k hehehe....

segan sue wat entry camni
apa2pun tq sangat2 sbb sudi jadi kawan :)

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

alhamdulillah..

kwn baik mcm nad ni ssh nk cari kan..
rezeki ank2 kan..

nad..nak gak...haha..lawak je

Mimi Azirah berkata...

syawal mesti la seronok kan..bukan seng nk cri kwn sush seng kan

eima berkata...

semoga nad dimurahkan rezeki...sbb hang mmg d besh pun nad..aku ingat lg my surprise besday gift dulu..hih

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah, itulah untungnya ada kawan di alam maya kan, sama2 memberi.. Murah rezeki :D