Yang DiSaYAngi

Jumaat, 30 Mei 2014

Ada Pompuan Perasan

Al kisah di hari jumaat malam sabtu, lepas maghrib kami sefamily keluar makan kat luar, sebab nak G pasar borong, Aeon big, macam2 la ..kire jalan je malam tu kan...

Bila lif sampai, turun la sampai ke tingkat bawah sekali..sebelom sampai bawah tu...lif berenti kat tingkat 4...ada la sepasang suami isteri ni ngan anak pompuan dier lebey kurang something 3,4 tahun kot....

nak di jadikan cerita dier masuk, sekali dier pandang syawal...aku terpandang dier, sebab nampak muka dier comey sangat...dengan rambut perang kerinting macam maggi sungguh...sekali si syawal pon pandang dier...agaknya dier perasan kot syawal pandang dier...korang tau apa yang dier buat...

dier boleh mengediks depan syawal...sambil main2 rambut dier, senget2 bahu, lentok2 kepala, main gulung2 hujung rambut ngan jari, lepas tu di kibas2 rambut dier yg panjang tu....korang boleh bayangkan..hahahhahahha....sambil nyanyi2 ko...

aku yg tengok dier dari td tu..terus macam..
"haaahh...ko pehal ni..."
dalam hati la kot...terus muka aku berubah so annoying..hahahhahah...kelakar lak bila aku fikirkan..aku egatkan aku je yang nampak..en asbeen pon nampak...

bila keluar dari liff tu aku terus la tanya en asbeen...
"abang, abnag nampak tak apa yg saya nampak..????????????"

en asbeen kata
"ala saya nampak apa yg awak nampak..hahahhaha...dier egat syawal heran ngan dier kot..."

aku lak bantai gelak..yg best en asbeen kata..
"macam awak la...waktu mula2 nak ngorat saya dolu..hhahahhhah"

dier boleh sembur bantai gelak besar lak kat aku...hallo sayang...jemah ni ngorat kamoo terus terang ok...terus kata saya suke awak..haaaa..hahahahhah....tak mahen la gedikss2 gitoo kan...hahahhahah..

adoii..syawal lak buat muka tak paham kat budak tu..kesian sungguh la kat budak pompuan tu...insyallah ada rezeki nak jadi menantu aunty...sila isi borang yaa...hahahhahah...perasan sungguh budak tecik tu..kelakar lak rasa...

4 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

hahaha
akob wat lawak yg best tu :P

Myra Jay berkata...

Hheeee.. budak2 sekarang..
rasanya bekenan ke Syawal le tu :D

dalila berkata...

hahaha..kecik2 dh pandai nk goda org..yang xmenahan ayat laki ko tu..hahaha..

IntaNBerliaN berkata...

aik, pandai plak kecik2 buat gaya goda camgitu yer.. hihi