Yang DiSaYAngi

Khamis, 29 Mei 2014

Gila lah


Mereka berkata aku tak normal
Otakku tak bisa put something moral
toleransi dan hemah tinggi ku tak mengerti
Hormat menghormati ku besar hati

Aku tak tahu hatiku macam batu
Tapi ku tahu kamu pun begitu

Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Ku suka berfoya bersama Beyya
Bila ku ketawa dia gembira
Makan aiskrim dan makan jelly oh favourite kami
Hidup bahagia selalu mengada

Aku tak tahu hatiku macam batu
Tapi ku tahu kamu suka aku
Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna

Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Ketawa bersama Menari bersama
Aku dan kamu bersatu bersama
Cuba kau mengerti dan jangan sesali
Aku memang pilihan yang terbaik

(Dunia tak sempurna bila aku tiada)
(Aku selamba aku gembira)
Oh aku tak sabar jadi gila la la
Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la
Ohhh.. (Aku selamba ketawa gila)
aku tak sabar nak jadi gila, jadi gila la la
Ohhh.. (Aku selamba ketawa gila)
aku tak sabar nak jadi, jadi gila la la
Ohhh.. Gila!

aku suke lagu ni...korang rasa aku gila tak...ke selengge lebey..hahahhaha....


8 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

haha..! janji hepi ;)

eB berkata...

ha3... muka jemah yg x tahan tuh.... ;p

Fiza Rahman berkata...

KO memang selamba noks...hehe...

LYAfrina berkata...

lya x cam lagu mana ni..
tp lirik sungguh sempoi.. google2.. hehe

Zee Suhaini berkata...

sengal la sue nih..
muncung mulut tu tolong cover sikit..hehehe

Mimi Azirah berkata...

Adoiii sue...awat la lagu nih

:: Cik Viva :: berkata...

heheh..duck face la pulak..

IntaNBerliaN berkata...

tak pernah dgr la plak lagu ni