Yang DiSaYAngi

Isnin, 12 Mei 2014

Kisah Di Hari Jumaat

Salam Isnin kengkawan...
 
suraya buat perangai..tak padan ngan mak org kan...kalo korang tak kenai aku, mesti korang dah mengata aku berbakul2 macam bakul yg aku duduk ni sekarang..hahahhahaha.....
yela terima la korang, walaupun suraya ni mak org, anak dua, tp perangai tak boleh blah...bebudak sekolah tak selengge gini...kikikiki...
 
ni semua si jemah tu punya pasai la ni..
aku dah cakap jangan up gambo ni, di up jugak..hahahhahah,....
kisah di petang jumaat..selengge kan kawan korang ni..hahahha...
ni kes si jemah ni nak membeli laundry basket...sekali bila dier tunjuk basket ni..aku cakap la kat dier...
"mak aiiii besonya...ni kalo aku masuk pon muat ni..."
 
terus dier suruh aku masuk...G snap la gambo ni..aku egat dier tak up kat FB..sekali petang dier up gambo ni...adoi semua kengkawan aku kata
"soya giler.."
 
 
hahahhahah...soya jugak dapat nama kan...si jemah sengal korang tak kata kan...
semantara tunggu si jemah sowang lagi membeli kat aeon big jummat tu, geg gosip aku sowang ni baik hati la membeli eskrem untuk kami sowang satu..ok suke...di kala panas meembang tu...sedap jugak makan sejuk2 ni kan....
 
punya tak senonoh kan si suraya ni makan...menitik sana sini...dah kena pakai bip...hahahhaha....
 
korang nampak sengal aku je...sengal si jemah ni korang tak nampak ...dier pon sama je ngan aku ni haa....
 
sengal tak aku korang rasa...aku ni suke hidup bergelak ketawa, di kala tak kire la susah atau senang....pada aku malas nak PK sebarang masalah yg buat lagi sakit kepala...so gelak ketawa ni la dapat hilangkan stress yg kadang2 menyelebungi diri ini...
 
aku tak suke nak hipokrit...tp ni la aku sejak zaman sekolah, membawa ke zaman bercinta, kawen, mengadung, beranak, semua la...ini la aku....mulut bising, mulut beso, cakap banyak..tu la aku...kadang2 nak slow down sgt...aku rasa sakit sgt badan ni, terasa bukan aku...rasa penat je jadi org lain....
 
 


10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

assalamualaikum
sory minggu nie anum bz sangat x sempat nak blogwalking lama2

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tergelak besar akak baca entri ko ni Suraya.. memang kena hepi hepi baru ceria kan :)

::NureeN:: berkata...

hahahahahaaaaa......
mmg gelak keras perut la ngan kome semua

salwana nordin @ che'wa berkata...

kelakor je ko ni ha..hhhaaa

be urself je..mmg penat nk jd org lain so that is u!

Falsya berkata...

Sengal jemah nie..ahahaha

Nad MamaZN berkata...

saya suka suraya yg begini... byk aura positif. tgh sedih pun bleh gelak tetiba bila tgk gelagat suraya yg ini. saya takmo suraya yg pendiam, tak best! :)

Ainim Suju berkata...

haha...nasib tak masuk dalam tv.

nor azerin berkata...

bestnye dapat kawan yg sporting huhuhuh

sis follow blog baru saya k.........
http://mummydaddynsi.blogspot.com/

Iela Fazielah berkata...

seronok la tgk korang ni.....sentiasa happening...!!!

Mimi Azirah berkata...

Adoiiii xbleh blah..tp ape nak dikata sue oi...perangai kita lebih kurg sama...jd daku memahami