Yang DiSaYAngi

Isnin, 19 Mei 2014

Libresse Long Term Phase

 Korang suke pakai libresse ni...??????

aku sejak kuar brand ni, 1st time try mmg suke giler..lagi panty liner tu..mmg terbaik weiii...
terasa macam tak pakai panty liner je..mmg best...rasa segar, rasa  kering yang paling best...tiada kebocoran..tu yg penting..mmg aku siap2  stok banyak2 kat umah libresse ni...
 
 
 aku citer ni pon bukan apa...
 
 
 alhamdulillah..dah lama berlegar tu....kat blog ni..alhamdulillah..macam tau2 je aku pengguna tegar kan...libresse pon menari2 lama je kat ruangan aku ni haa...TQ nuffnang...TQ libresse
 


7 ulasan:

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

wahh..
tahniah beb...
semoga bertambah masyukk

Nad MamaZN berkata...

tahniah sue! nak gak huhu..lama takde be berderet ni haha

Fiza Rahman berkata...

Tahniah ☺

dalila berkata...

aku pun pakai libresse..siyyookkk..skang kotex xlayann dah..haha..
btw, congrats sue..banyakkkk tuuu..

IntaNBerliaN berkata...

saya punya lama xpakai benda alah ni tau... bayanglah, time mengandungkan aqilah 9 bulan dah sah2 tak guna kan... bila dah bersalin time berpantang ada darah tu je guna.. tu pun bukannya lama sangat kan... lepas tu terus gap setahun tak period.. bila period sempat sekali period je guna.. pastu mengandung lagi... dah sah2 9 bulan x guna ni kan... hahahha... sampai tak tahu dah saya guna brand apa sblm ni.. kikikii

Myra Jay berkata...

Tahniah Sue :D

Mimi Azirah berkata...

Tahniah sue