Yang DiSaYAngi

Isnin, 26 Mei 2014

Mari Menderma Darah - Walaupun diri tak boleh kan


Rabu lepas ada kempen derma darah dari bank darah negara...
aku ni berkobar jugak ni mak derma darah..dah lama tak derma darah ni...sekali sampai sana tak boleh..adoi...alasannya aku still BF kan izz..mmmm...sayang..tak pe la bukan rezeki kan...
kawan aku kata lenkali jgn cakap BF..

last2 jemah ni yang G..jemah sorang lagi,.dah selamat derma dah...

korang tgk..seronokkan korang..untung la...

mula baru lepas derma..aku jugak takkan...hahahhahha...

4 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

kite takpenah derma darah..teringin gak hehe
derma lemak ada tak yg nak? muahahahaha! gemokk sgt dah ni huhu

Falsya berkata...

Dulu2 kan skit punye excited nak derma darah..sekali kene reject sbb berat xcukup..tp rasenye skang nie lps kut kalau nak derma..sbbbb dh domokkkkkk..muahahahaha

dalila berkata...

wehh..ngeri ehh..aku xleh tgk btl org derma darah ni..biase wat kat tempat open, nmpk katil tu pun kaki aku dah menggigil..

Mimi Azirah berkata...

Kalo bf kan anak.memg xleh derma darah kan