Yang DiSaYAngi

Rabu, 7 Mei 2014

Pelikat Pants By Maksu Syawal n Izz

 Waktu di kampong aritu, en asbeen asik la dok ajak nak ke pasar lambak..katanya org johor kan..kalo sini panggil pasar malam kan...mmmm...

bila dah sampai kat pasar malam tu sebok la cari kain pelikat..aku tau la aku lupa kain pelikat dier..takkan sampai nak membeli kan...pinjam kat abah sudah en asbeen uittt...
bila di tanya, tak mo cerita jugak kan..sampai umah je, dier terus buat projek tergempaq ngan adik kesayangan dier..maksu syawal N izz tu..mmmmmm...aku pon sebok la dok gebang, dok gosip, dok tengok citer ngan MIL aku...sekali en asbeen datang terus tunjuk,,,
adohai buat pelikat pants rupanya...ada je la kerjaan mereka ni kan...mmmmmm
tapi en asbeen pakai nampak labuh sikit...
 
dier minta adik kesayangan dier buat sebenarnya untuk

MY FIL abah....
 
 
haaa..abah pakai nampak la cantik sikit kan..sebba abah tinggi sikit dari en asbeen...
 
 
macam2 la awak ni en asbeen ...kretip kan...


12 ulasan:

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

en hb ko kasi hadiah pelikat pant utk ayah ko ye..kretif dia..mcm seluar johan...haha..

lieyalatif berkata...

tgh femes ni kan sue...lieya pun nak cari tuk dayyan laaaa...mesti smart jek pakai kan....dah mcm seluar aladin pun ade kan....first sekali lieya tgk si afdlin shauki laa pakai ...pastu terus meletop2 femesnyer....

Nad MamaZN berkata...

sue, leh wat niaga ni... mak su nak tak buatkan utk zakwan?

dalila berkata...

izz ngan syawal punye xde ke?skng ni kan bdk2 punye pun ade jual..bole wt bisnes ni sue..

~LiZa IsMaiL~ berkata...

Memang tengah femes pelikat pant ni sekarang. Dah jimat dah kalau pandai buat sendiri, tak payah beli kat luar kan?hehe

Ingin berikan yang terbaik untuk anak-anak anda?
http://faza-shops.blogspot.com/2014/05/berita-baik-untuk-ibu-ayah-yang.html

Zee Suhaini berkata...

kat umah tu takde yang terjebak lagi sue..
nampak cam aladin..hahaha

Nurzakiah Hanum berkata...

macam best suar pelikat nie

eima berkata...

haa boleh buat bisnes ni hang buat utk kanak2 ...
sbb yg dok jual la ni tu utk dewasa je

Azura Aziz berkata...

teringin nk belikan utk en ajip dan adam.. tp takut diorg xnk pakai hehe..

El Janna berkata...

hih sekrng mmg tgh famous ni. diorng selesa la pki. terbang2.nhihi

Nora Karim berkata...

wah buat sendiri...!! hehehe

Mimi Azirah berkata...

Wah cantik...pndi maksu saywal n izz buat...