Yang DiSaYAngi

Jumaat, 30 Mei 2014

Photoshoot Majalah






HAHAHHAHAH...salam jumaat kengkawan...

pagi ni up cerita pasai aku glamer jap masuk majalah ko..hahhahah...majalah sangat....majalah opis je...aku ni mana glamer mana...org tak kenai pon...

so ada la photoshoot bagai...bila sampai turn aku je...ramai bantai gelak..sebab sengal dier dah muncul kat situ..jemah neves ko...amik gamba2 formal ni jemah bengong sikit..tp cer candid, selfie..tetibe terdetik dalam dok kata...
"cun gak aku ni.." hahahhahahahha...

ko tgk dengan photografer sekali ko aku selfie..naik malu dorang.....

8 ulasan:

:: Cik Viva :: berkata...

Amboi..selfie saje..

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha.. mati2 ingat sue masuk majalah..heheh.. okla tu, glamer la dah masuk majalah kpm..

Nad MamaZN berkata...

hahaha..! bila dah terbiasa candid lain rasanya bila disuruh amik gmbo formal kan? hehe

mekchu berkata...

hahahaha... besan dapat bayang.. kalo formal ni nak senyum ke nak nangis ni... hahahaha

Myra Jay berkata...

Okle tu, yg penting muka masuk majalah..hehee

::NureeN:: berkata...

kihkihkihhh... mmg haru la klau dia x biasa nak serius bergambo kan... havoc gitu

dalila berkata...

hahaha..blur je mamat yg pakai baju quicksilver tu tgk ko selfie..haha

IntaNBerliaN berkata...

hihii mana gambar sue yg nk msk majalah tu.. nk gak tgk gambar formal.. :-)