Yang DiSaYAngi

Jumaat, 16 Mei 2014

selamat hari guru

Selamat Hari guru buat semua warga malaysia yang bergelar guru..
mesti masing semua sekolah buat sambutan hari guru kan...
 
selamat hari guru pada semua cikgu2
 
SRK SERI AMAN, BEDONG, KEDAH
SRK SUNGAI PETANI 1, KEDAH
SMA(ARAB) YAYASAN KHAIRIAH, BALIKNG, KEDAH
SMK PRESINT 8(1), PUTRAJAYA
SMT (ERT) SETAPAK, KL
POLITEKNIK UNGKU OMAR,IPOH, PERAK
 
tanpa dorang siapa la aku...
 
tapi banyak2 dorang ni, hanya dua cikgu yg kompom2 aku akan egat la sampai bebila
 
waktu tu, aku baru darjah dua, masih bersekolah di SRK seri aman, kedah..aku egat lagi, waktu tu tengahari, dah tiba waktu balik sekolah..last subjek dalam jadual tengahari tu subjek math...so ada la cikgu bagi soalan, kena jawab sampai la abis..sapa tak abis jawab, tak boleh balik...
 
aku egat lagi waktu tu, cikgu tu namanya md akhir, kurus keding melidi je....garang mukanya, muka panjang, tinggi, pakai spek...pakai tie tau...garang bak anggg...rasa nak lempang bila kenang kegarangannya..hahahhahaha...kelakar...aku punya la tak suke dengan math...nak menjawab tu rasa susah sangat...sampai satu masa, aku terasa nak terkencing dah..hahahhaha...aku egat aku pakai baju skirt waktu tu, dengan kipas laju atas kepala ko..tinggal beberapa org je lagi dalam kelas tu, termasuk la aku ni haaa....hahahhahahah...punya takut ngan cikgu  nak bagitau nak G toilet..sebab cikgu dah kata, jgn keluar selagi tak siap,...sampai aku terkencing dalam kelas atas kerusi tu..hahhahahha...kelakar bila kenang, terus cikgu marah aku kencing dlaam kelas, terus dier suruh aku balik..hahhahahaha.....esoknya kena berdiri atas kerusi sebab kuar awal, tak siapkan keje yg cikgu bagi..hahhahha..sengal kan...
 
soawang lagi cikgu ni, cikgu aku kat SMT(ERT) SETAPAK...ni cikgu aku, cikgu lam, dier paling buat aku egat dier, bila dier marah, mesti telinga dier akan merah...hahahahha..kat situ kiter tau yg dier tengah marah,....satu lagi kalo tersalah, tersilap, terbuat, apa saja ter2 la depan dier...mesti adier akan jawab...
"tak da ter...ter ...dalam hidup saya.."
 
hahahhahhahah...tp tu la cikgu lam, sangat baik ngan aku, sangat la sengal ngan aku...bukan ngan aku je, ngan semua anak2 murid dier...yg aku egat dier duduk kat puchong, bandar kinrara, elok lepas aku abis SPM , dier pon tukaq sekolah dekat ngan umah dier..tak kawen lagi tu...
 
 
 
itu aku...hahahhahah,,sengal macam sekarang kan....ramai cikgu, tp itu yg paling aku akan egat sampai bebila...
 
cuba cari mana syawal dalam gamba ni...??????????
tu syawal sebelah zul tu..hahahhah..dier mmg suke dengan ijat ni tau....kelakar je..
 
pagi tadi masuk kelakar terus aku suruh dier cakap selamat hari guru kat cikgu2 dier...yg dier cakap...
"selamat hari cikgu,...terima kasih cikgu.."
 
alooorr..sweet..touching cikgu dier..terus pelok  syawal...
 
syawal sekarang pon cikgu dier kata dah tak macam syawal mula2 masuk haa...banyak propa sekarang...sebok dok kata ngan cikgu
"cikgu nak icingg"...bila g toilet bukan kencing pon..hahahhaha...
 
kuat minta makanan jugak ngan cikgu, padahal dah makan kan...hahahhahah.....paling dier tak suke kalo cikgu dier kata...
"syawal tak dnegar cakap cikgu, cikgu tak nak kawan ngan syawal.."
 
kelam kabut dier pelok2 cikgu dier..hahahhahha....
 
tapi tu la cikgu, alhamdulillah syawal menghargai cikgu2 dier bila mana cikgu kata syawal yg wish ngan cikgu je,,,,so sweet kan...


5 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

sweet sgt...
byk dah perubahan syawal ni banding skolah lama :)

Falsya berkata...

Syawal syawal..awat suweet nau tuh..

Semua ade pengalaman ngan cekgu2 kan jemah..dulu takut gile ngan cikgu..skang nie student2 mana takut dh ngan cekgu..lagi dibulinye cekgu..

Mimi Azirah berkata...

Selamat hari guru buat semua guru di msia

eima berkata...

hmmm bgs la syawal tu .... cerdik dah die kan .... stgh budak tkt ngan cikgu hihi

fahim x sempat pun nk pi sambut hari guru demam lama sgt

aku pun sama tak sempat nk sambut ngan boss kesygan ni haaaaaaaaaa cekgu jg die tu DG

IntaNBerliaN berkata...

alahai syawal... suwitnya kamu ni... meh peluk acik ina jugak meh...