Yang DiSaYAngi

Rabu, 14 Mei 2014

Selamat Hari Ibu...Ibu

Salam Rabu kengkawan...
ni cerita jumaat lepas..
 
org lain dah lama up cerita hari ibu ni..aku ada apa hallll kan...pada aku tetiap hari, hari ibu tau...kan syawal...
 
setiap biasa, setelah dah sengal2 di petang jumaat lepas..balik tu, mula rasa tak sabar dalam hati nak balik, nak amik anak2 cepat, tetibe rasa windu pulok....
 
sekali bila tgk FB, ramai la UP dala surprise dari anak memasing kan..dapat kad sebagainya...so pada aku ok la, as long anak2 egat kan...
 
bila sampai depan taska....macam biasa cikgu2 dier panggil syawal n izz balik kan...nampak la syawal berlarik...sambil berkejaran ngan adik dier di belakang tu...sampai je depan aku terus pelok kaki aku N kata..
 
"ibu..a heart..."
 
time tu tak PK apa pon...pada aku mungkin tu salah satu art n craft dier kat sekolah kan...sekali dier kata...
 
"ibu...here we go....camat hari ibu.."
 
 
oooo..touching....ni mesti cikgu2 ajar syawal cakap kat ibu gitoo kan..ooo...suke...terus rasa lembik lutut jap..buat2 longlai depan pintu taska...cikgu2 dah gelak2 tengok ibu syawal ni dah jerit keriangan sampai cikg kata...
 
"akak jangan poyo sangat nak jatuh2...hahahhahah"
 
aku terus cakap.."
 
"touching u...anak i kasi je..."
 
terus cikgu kata...
"mesti la i ajar tau..hahhahaha"
 
 
cikgu2 pon sama sengal macam aku jugak..hahahhahaha....
snap by en asbeen...ooo sungguh touching bila dapat petang jumaat tu....
nampak keikhlasan muka syawal di situ...alhamdulillah....
 
terus balik aku framekan hasil kerja syawal ni...
 
tak boleh di gambakan dengan kata2 bila dapat hadiah seistimewa begini..lagi2 dari yang tersayang kan


6 ulasan:

PetakBunga berkata...

ramai update pasal ucapan hari ibu yg dibuat anak2 kat sekolah..
anak kita kecil lg..huu..jelesnya.

Zee Suhaini berkata...

selamat hari ibu sue..
suwit sangat gambar tu..

dalila berkata...

touchingnyeee dpt hasil keje ank sempena hari ibu..so suwwiiittt..

Nad MamaZN berkata...

sweet la syawal ni..!

Fiza Rahman berkata...

So sweet. Iols pon dapat jugak.

Mimi Azirah berkata...

Alolo sweetnye